Aviseringar
Rensa alla

tips på hur jag kan få en pojkvän


Ämnesstartare

Hej, jag undrar om ni har några tips på hur jag kan få en pojkvän. jag har en tråkig pojkvän. om ni har några tips på hur jag kan göra slut, skulle det vara jättesnällt. det finns inga i min klass som jag tycker om direkt. så snälla om ni har några bra tips snälla hjälp!Glad


   
Citera
reben

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
http://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/sa-blir-du-proffs-pa-att-gora-slut---7-smarta-rad/

umgås med killar utanför klassen
va rolig söt o smart bra tips

tack. men jag känner inte några killar utanför klassen


   
SvaraCitera
Exner

reben: umgås med killar utanför klassen
va rolig söt o smart bra tips

= )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack det var ett bra tips. Bara det att jag inte känner några killar utanför klassen


   
SvaraCitera
reben

Kajsa03:

tack. men jag känner inte några killar utanför klassen

nä men lär känna några då

finns d ingen fritidsgård el dylikt
hänger inte folk utomhus vid coola ställen
hålr du på med nån aktivitet
kyrkans ungdom kanske inte e så bra om man vill ligga men är ett exempel på en mötesplats
scouterna är ett hett tips iaf i skåne ligger alla runt o folk blir tsm kors o tvärs

sen finns ju internet men det kan va bull för man kanske blir kär i någon som bor 60 mil bort och det är lite jobbigt om man inte kan flytta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

nä men lär känna några då

finns d ingen fritidsgård el dylikt
hänger inte folk utomhus vid coola ställen
hålr du på med nån aktivitet
kyrkans ungdom kanske inte e så bra om man vill ligga men är ett exempel på en mötesplats
scouterna är ett hett tips iaf i skåne ligger alla runt o folk blir tsm kors o tvärs

sen finns ju internet men det kan va bull för man kanske blir kär i någon som bor 60 mil bort och det är lite jobbigt om man inte kan flytta

tack så jättemycke. Kan jag träffa killar på tex täby centrum. jag går på sång och dans, men där är det bara tjejer 


   
SvaraCitera
reben

Kajsa03:

tack så jättemycke. Kan jag träffa killar på tex täby centrum. jag går på sång och dans, men där är det bara tjejer 

jag känner inte riktigt till just hur bra täby centrum är att hitta killar på. men om folk brukar hänga där så är det kanske bra plats. har du ingen kompis som inte går i din klass så kan du kanske hänga med dom i dens klass istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

täby centrum är ett stort köp centrum här i täby. Jag och min bästa kompis brukar vara där och det är alltid fullt med folk. Jag skulle kunna börja känna nya killar men jag är ganska blyg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack dina tips är jättebraGlad


   
SvaraCitera
reben

Kajsa03:
Tack dina tips är jättebraGlad

vsg

Kajsa03:
täby centrum är ett stort köp centrum här i täby. Jag och min bästa kompis brukar vara där och det är alltid fullt med folk. Jag skulle kunna börja känna nya killar men jag är ganska blyg 

ok kan ju kanske va svårt då. om du röker så kan du ju fråga nån om en cigg/tändare så kanske du kan fråga nåt sen. e ni aldrig på fester? har du inga kompisar utanför skolan alls?


   
SvaraCitera

Är du fortfarande kär i han så prata om det med han istället för att göra slut med han. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Danne_cars


   
SvaraCitera

Kajsa03: tips på hur jag kan få en pojkvän.

googla kontaktannonser och joina första sidan du får upp, vänta tio minuter och börja sålla genom alla svar för att se om någon matchar.
om inte så upprepa processen


   
SvaraCitera