Aviseringar
Rensa alla

Tips på hur man bränner fettet


enhimmelskdrog:

real shit

hur ska jag tolka det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

hur ska jag tolka det?

riktigt skit!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

riktigt skit!

ingen skit sherlock

Antingen så menade du att det verkligen var seriöst eller så var det misslyckad ironi, då folk faktiskt tror på skiten.

OnT: Vill du inte bli fet så bli inte fet, det är inte raketforskning.. Släpper du efter för hunger och lathet så blir du antagligen fet. Your choice [party]


   
SvaraCitera

ut och gå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

Antingen så menade du att det verkligen var seriöst eller så var det misslyckad ironi, då folk faktiskt tror på skiten.

det var misslyckad ironi!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

det var misslyckad ironi!

How dare you [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

How dare you

det var meningen att den skulle bli lyckad [smile]


   
SvaraCitera

ingetnamn123:

Hatar att kubba runt och jag är för ung för att träna i något gym.
Är jag tvungen att jogga eller finns det något roligare sätt? Vill inte känna mig fet varje gång jag stor i McDonalds kön [cry]

För att bränna fett så effektivt som möjligt så är det nödvändigt att man kan lite om matlära och näringslära också. Vad och hur mycket man bör äta etc. och du bör skippa snabbmaten. http://www.slimjim.se/1/1.0.1.0/136/1/
Läs om kolhydrater, fett, proteiner, vitaminer och mineraler och varför du behöver dem i spalten till vänster.

Sen så kan man ju inte börja träna hårt på en gång när man är otränad. Mitt tips är att börja med att gå på promenader varje dag, stavgångspromenader är också ett tips. Jag tycker det är roligt om man har musik till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Tjena!

- Sluta sitt vid datorn, och sitter du där ofta så runka ofta.
Runkning gör så fett försvinner, eftersom du svettas och anstränger dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LilleTweak:

- Sluta sitt vid datorn, och sitter du där ofta så runka ofta.
Runkning gör så fett försvinner, eftersom du svettas och anstränger dig.

det är SÅ du håller dig i form! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

det är SÅ du håller dig i form! [party]

- Haha, det är klart. Jag håller mig i form av att utnyttja mig själv sexuellt. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Vill inte känna mig fet varje gång jag stor i McDonalds kön

Där har vi felet ät inte på donken för fan!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Konditionsträning är ultimata fettförbränningsmetoden 😉

Specielt på morgonen innan du äter frukost så dra kroppen energi diräckt från fetter runt din mage ist för sockret i levern ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pimpboi93:

Specielt på morgonen innan du äter frukost så dra kroppen energi diräckt från fetter runt din mage ist för sockret i levern ^^

Problemet är bara att när du sedan äter frukost så kommer (väldigt förenklat) sockret i levern finnas kvar och din frukost hamna som fett. [wink]


   
SvaraCitera