Aviseringar
Rensa alla

tips på hur postorderhoran ska nästla sig in i sin nya klass


Ämnesstartare

Postorderhoran:

Vad har man på sig på idrotten?

Det viktigaste är att du är bekväm i det du har på dig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

sladdrig urtvättad t-shirt och skitstora joggingbyxor

Mkt fint. Skulle inte du flytta till örebro btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ps. var tydliga grupperingar i min klass i ettan, jag hamnade ej i någon grupp, led hela tiden ds.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Vad har man på sig på idrotten?

Bodysuit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det viktigaste är att du är bekväm i det du har på dig [crazy]

är typ aldrig bekväm i nåt längre, känner mig asful. Ful i håret ful i kläder ful i allt

Osunt. Ska köpa lite nya kläder, men inga modegrejer (typ 3874 transparenta skjortor) utan lite mer basgrejer efersom det är vad jag är bekväm i men behöver fler för att inte använda samma fem tröjor varje vecka.

ankzor:

Mkt fint. Skulle inte du flytta till örebro btw?

nä, bögjenn skulle.


   
SvaraCitera

Om absolut vill "nästla" dig in, och det inte skulle funka med att vara sig själv ?
Förändra dig då. Bli en kopia av tjejerna i klassen till en början, sen när du väl fått realtivt stabila kompiar där, då kan du gå tillbaks till den du var.

Och jag vet att det är ganska svårt att helt bli en anan person till sättet, men gå på din yta isf, är dte jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

bögjenn skulle.

aha okey.


   
SvaraCitera

Synd.
Själv återgår jag till skolan på måndag, det är min andra dag då (började i fredags). Klassen verkar rätt chill och skolan likaså, men vi får vänta och se. Jag pratade rätt så mycket första dagen men som sagt, på måndag kanske alla dissar mig. [n]


   
SvaraCitera

Haha så väääärt, men måste rätta mina stavfel ..

Kompisar*
Är det jag menar*

Bye'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StrawBerryField:

Förändra dig då. Bli en kopia av tjejerna i klassen till en början, sen när du väl fått realtivt stabila kompiar där, då kan du gå tillbaks till den du var.

har inte råd att lägga massa pengar på fula kläder tyvärr. men förstår vad du menar, ska som sagt uppdatera min garderob en gnutta och sen gå in i min supersociala personlighet. ser det lite som träning, vill ju bli skådespelare... hehehe

alltså är jag seriös eller inte? jag vet inte. Jag är trött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Själv återgår jag till skolan på måndag, det är min andra dag då (började i fredags). Klassen verkar rätt chill och skolan likaså, men vi får vänta och se. Jag pratade rätt så mycket första dagen men som sagt, på måndag kanske alla dissar mig. [n]

fast du började ju första året, är kanske inte lika starka grupperingar efter en vecka i en klass som det är efter ett år. Hoppas det funkar bra på måndag för dig!


   
SvaraCitera
Bakric

varning för älg:

Var pratglad och intressera dig för folk.
Det kan gömma sig riktigt bra människor bakom de där modebloggsfasaderna dessutom, så misströsta icke.

Måhända, men deras ytlighet går för det mesta före "den bra människan" så dom är inget att ha.
Satsa på att umgås med killarna.

EDIT: Jag antar att du inte har börjat gymnasiet, isf är mitt tips:
Håll ut på något sätt och börja en yrkeslinje (sjöfart är ganska chill och jag tror det bara är relativt stabila mentaliteter på alla sjöfartslinjer landet runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

EDIT: Jag antar att du inte har börjat gymnasiet, isf är mitt tips:
Håll ut på något sätt och börja en yrkeslinje (sjöfart är ganska chill och jag tror det bara är relativt stabila mentaliteter på alla sjöfartslinjer landet runt.

jag går andra året
Sjöfartsgymnasium finns nog förvisso på min skola men jag känner att det är rätt onödigt att utbilda mig inom det då jag är väldigt ointresserad av det.

Bakric:

Satsa på att umgås med killarna.

hur tycker du jag ska gå till väga? Vad pratar man om? Hur ska jag ta första steget?


   
SvaraCitera
Bakric

Postorderhoran:

går andra året
Sjöfartsgymnasium finns nog förvisso på min skola men jag känner att det är rätt onödigt att utbilda mig inom det då jag är väldigt ointresserad av det.

Bakric: Satsa på att umgås med killarna.
hur tycker du jag ska gå till väga? Vad pratar man om? Hur ska jag ta första steget?

Ajfan, onödigt att byta linje isåfall.
Men vad går du för linje eftersom det verkar finnas så mycket ytligt folk? Natur? Mode?
Om killarna är någorlunda jordnära så kanske samhällskultur eller politik kan vara något att bryta barriären med? Förutsatt att allas intellektnivå ligger nära nog till hands:p (inget illa ment)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Måhända, men deras ytlighet går för det mesta före "den bra människan" så dom är inget att ha.
Satsa på att umgås med killarna.

Det beror på.
Vissa är inte så ytliga som man först tror.

Det är ytligt att ha en massa fördomar, även om "bloggtjejer".


   
SvaraCitera