Aviseringar
Rensa alla

Tips på liknande spel (GW2, WoW, The Sims.. )


Rosa
 Rosa

Im fancy:

Skulle gärna vilja ha lite mer tips! Ta med lite info om spelet också

Finns många bra RTS om man gillar den sortens spel 😀


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Tyckte första var mycket bättre faktiskt, även om tvåan var rätt kul.

Jo, nwn i all ära, men grafiken är dessvärre lite trälig i dagsläget. [sad]


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Jo, nwn i all ära, men grafiken är dessvärre lite trälig i dagsläget.

Fy fan, dagens ungdom asså. Ni är så jävla grafikkåta [n]


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Fy fan, dagens ungdom asså. Ni är så jävla grafikkåta

De*
Kategorisera inte in mig där [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Diablo 3

RakatKadaver:

Neverwinter Nights 2

Biologen:

Morrowind.

Har kommit fram till att alla dessa spel är för likt WoW och GW2. Vill nog köra nått slags äventyrs spel eller liknande istället...

SÅ himla svårt att hitta roliga spel som ej innehåller PANG PANG & blod. [mad]


   
SvaraCitera

Escape from monkey island.


   
SvaraCitera

The Curse of monkey island[love]

Rage

Skyrim

Borderlands 2

DayZ


   
SvaraCitera

Path of Exile!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merixè: Rage

Skyrim

Borderlands 2

DayZ

Rage och DayZ blev jag rädd av bara gameplay klippen, haha! Nej men, dom verkade lite för killiga för min smak, skjuta-och-döda spel är jag inte ett fan av.
Skyrim spelar jag och gillar, men har tröttnat liiite på det. Någon av dom tidigare spelen (Elder Scrolls eller vad dom heter) som du rekommenderar? 


   
SvaraCitera

Im fancy:
Ja jag vet, Guild Wars och The sims är två olika världar.

Men iallafall. Tänkte höra om någon vet något grymt spel som jag kan döda min tid med. Jag har spelat och gillar följande:
Guild Wars 2
The sims 3
Zoo tycoon
Aion
WoW
Assassins Creed 2
The Elder scrolls V Skyrim

Någon som har testat Far Cry 3? Är det något att prova kanske?
Eftersom jag är djurnörd så får spelet gäärna innehålla något gulligt, fluffigt också [love]

MVH
Uttråkad chey

OMG EN TJEJ SOM SPELAR OMG OMG OMG haha. CIV-serien, CoD-serien, BF-serien, BFBC-serien, GTA-serien, Far Cry 3 (de första är dåliga), AC-serien, Portal-serien, CS-serien, Tropico 4, The Walking Dead, HL-serien (min personliga favorit SÅ JÄVLA BRA WÖÖ), Duke Nukem Forever om du vill ha ett gott skratt, GMod (ett spel som aldrig tar slut och jag har nästan spelat det i 1000h), Dishonored, Bioshock: Infinite (du kan ju köra ettan och tvåan också men de är inte lika bra), The Last Of Us, Dear Esther, CoH 1&2 (med expansions), Anno 2027, Alien Swarm, SimCity 2013, MoH, SWTOR (sjukt bra), Just Cause 2, Killing Floor, LA Noire, Max Payne-serien, Mass Effect-serien, Tomb Raider (det senaste), Crysis-Serien, typ sportspel t.ex FIFA 13, Dead Space-serie, Left 4 Dead-serien där tvåan är mest nämnvärd och så sist vill jag rekommendera Saints Row 3 (ettan och tvåan är fruktansvärda). Jag har verkligen inte nämnt alla bra spel jag spelat men de jag kan tänka på just nu. PMa mig om du vill spela eller behöver mer förslag på spel Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha oj, tack för alla dom tipsen! 
Vilket av dom är mest likt Fable 3? Eller du kanske inte har spelat det.. Det är iaf en storyline och man får välja olika paths liksom. Och så är den inte så "mörk" som dom flesta spelen! 
Vilket av dom du skrev passar bäst in på det? Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:  Oj citerade visst inte Rodnar


   
SvaraCitera

är lite sugen på simcity som släpptes nu i augusti. 


   
SvaraCitera

Guild Wars 2

The sims 3

Zoo tycoon

Aion

WoW 

The Elder scrolls V Skyrim

De spelen har jag spelat, Sen om du inte gillar spel med blod kan jag nog inte hjälpa dih hahahaha, team fortress 2 har inge blod i sig men det är ett skjutspel. (det är ett väldigt lätt skjutspel och många dåliga är inne på den haha) ^^ Portal 2 är bra också :3


   
SvaraCitera

Sen har min  brorsa tvingat mig spela Heroes of Newerth det spelet är kul ibland. 🙂


   
SvaraCitera