Aviseringar
Rensa alla

tips på lite romantisk överraskning till min pojkvän?!


1996
 1996
Ämnesstartare

Hej!!

Jag har varit tillsammans med min kille i 3 månader denna veckan och vill gärna överraska honom med något nästa helg då vi ska ses igen. Jag är där varje helg, men denna helgen som var kunde vi inte ses så det är två veckor sedan nu, så jag vill hitta på något mysigt lite romantiskt att överraska honom med som visar att jag verkligen älskar honom.
Jag har idé torka och jag har pratat med hans syster jätte mycket men hon kommer inte heller på något, så vi börjar bli lite stressade haha, behöver alla tips jag kan få!
Det får inte vara dyrt, det ska liksom vara något vi kan göra hemma tillsammans, jag är studerande så har liksom inga pengar att göra något med och det ska inte vara världens överraskning för han vet att de ska vara något speciellt till helgen. Så de behöver inte vara mycket, men det ska vara kärleksfullt och som visar att verkligen älskar honom och att han älskar mig.
Snälla kom med alla förslag ni har, allt som antingen kan bli själva överraskningen eller som kanske kan så ett litet frö till idé hos mig. 🙂

MVH


   
Citera

Nice-bedroom-decoration-with-candles-1.j


   
SvaraCitera

Laga mat och tänd ljus etc. Fast bor han hemma så blir det väl lite jobbigt med hans familj där.


   
SvaraCitera

S3ON:
Nice-bedroom-decoration-with-candles-1.j

kan endast tänka: uhuh trägolv + vatten


   
SvaraCitera

isola:

kan endast tänka: uhuh trägolv + vatten

fin kombo ju


   
SvaraCitera

gå till en swinger klubb


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Det ser underbart mysigt ut, men det var ju det att jag inte har nå pengar och som sagt måste vara hemma så aa de e lite sådär eftersom hans familj är där, men eventuellt att dem kanske hittar på något annat den kvällen, för de vet att jag verkligen vill ha denna tiden med honom (a)


   
SvaraCitera

S3ON:

fin kombo ju

om man vill fixa ett nytt golv pga vattenskador så!


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

ska tilläga att jag är under 18 och ville befinna mig hemma


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

och killen är 19


   
SvaraCitera

Köp massa choklad eller något av hans favoriter och kolla på film? Eller en tårta där det står 3 månader eller till och med grattis på våran dag. Typ. Eller är du helt pank nu? 


   
SvaraCitera

isola:

om man vill fixa ett nytt golv pga vattenskador så!

man ska inte tänka i de där tankarna......... man ska leva i nuet, göra what ever en vill. För att ta konsekvenserna en annan dag, eller flera veckor efter, eller fly från problemen helt. Rodnar

nä, men sådant där trägolv brukar väl vara impregnerat? 


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

HopeLess:
Köp massa choklad eller något av hans favoriter och kolla på film? Eller en tårta där det står 3 månader eller till och med grattis på våran dag. Typ. Eller är du helt pank nu? 

de va en bra ide med tårta, han älskar smörgåstårta, de kan vi göra 🙂


   
SvaraCitera

1996:

de va en bra ide med tårta, han älskar smörgåstårta, de kan vi göra 🙂

Vad kul att du tycker det! 🙂 annars kan du slå ihop några ingredienser och baka annat gott. 🙂 


   
SvaraCitera
skal
 skal

hitta på nått som ni båda aldrig kommer att glömma! sånna minnen är guldvärda! 😀


   
SvaraCitera