Aviseringar
Rensa alla

TIPS PÅ MODERERING


Ämnesstartare

En gång i min ungdom var jag icke skötsam på forumet på en annan community. "stallet.se". Då blev man avstängd från själva forumdelen en viss tid. Jag tyckte det var smart. Så borde det vara här också. Den funktion man misskött sig på stängs av en viss tid alltså.

Mvh Tipsar-nymf


   
Citera
Ämnesstartare

Dåligt tips. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Dåligt tips. :/

motivera


   
SvaraCitera

Det finns ju ett RO-system på Hamsterpaj.net också, tycker det är ett ganska bra sett att stänga av folk från forumet eller en del av forumet.

RO betyder read only förövrigt. Fast det ska ju bara användas i extrema fall för annars kan det missbrukas ^^


   
SvaraCitera
Åtta

Ska vi börja ta tips från stallet.se nu? [sad]

Hursom är jag rädd att det inte är möjligt idag. Eller ja, möjligt är det ju, men det skulle innebära en stor investering och mycket arbete för väldigt liten vinst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

motivera

Många av modsen är dåliga, bull att nån ska bli avstängd från en forumdel p.g.a. av kassa mods.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ska vi börja ta tips från stallet.se nu?

ja. Kvinnliga chefer fostras i stall osv.

Åtta:

Hursom är jag rädd att det inte är möjligt idag. Eller ja, möjligt är det ju, men det skulle innebära en stor investering och mycket arbete för väldigt liten vinst.

oki, godtagbar ursäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

ja. Kvinnliga chefer fostras i stall osv.

Så om vi bränner alla stall kommer det inte finnas kvinnliga chefer? Nice. Var fostras manliga chefer? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Många av modsen är dåliga, bull att nån ska bli avstängd från en forumdel p.g.a. av kassa mods.

det är ju inte 4 ever. är jju i så fall "värre" nu att man blir avstängd från sidan helt en vecka när man fått 10 p.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

det är ju inte 4 ever. är jju i så fall "värre" nu att man blir avstängd från sidan helt en vecka när man fått 10 p.

Jaha, jag tänkte att du menade det istället för varningar. [crazy] Om det är istället för hellåsning från forumet är det ju vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Så om vi bränner alla stall kommer det inte finnas kvinnliga chefer? Nice. Var fostras manliga chefer?

bränner du alla stall får du påföljd. Sluta. Försöker du vara rolig? Fel ställe, fel ämne, fel brud att jävlas med osv.

Utan vänliga hälsningar, bitchnymf

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[mad][mad][mad][mad][mad] osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

bränner du alla stall får du påföljd. Sluta. Försöker du vara rolig? Fel ställe, fel ämne, fel brud att jävlas med osv.

Utan vänliga hälsningar, bitchnymf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera