Aviseringar
Rensa alla

Tips på olika gym?


Ämnesstartare

Hej!

Jo, har funderat ett tag på att börja gymma - är i stallet och rider några dagar i veckan men det räcker inte riktigt till. Vill få en bättre kondition, hälsa och bygga upp lite snygga muskler. [smile]

Men, jag har aldrig gått in i ett gym i hela mitt liv. Hur går det till? Kan man anmäla sig till särskilda aktiviteter eller kan man bara gå in och använda redskapen som finns? (vet ju om att man måste bli medlem..)

Gymmar du? Och i sådana fall - vilket gym rekommenderar du och vad brukar du köra? [bigsmile]


   
Citera

Du går in och använder redskapen, sök fram ett bra nybörjarprogram via google, kolla guider hur övningar ska utföras.

gl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och var finns dessa guider? På internet eller finns dem i gymmet?


   
SvaraCitera

Vacum:

h bygga upp lite snygga muskler.

sjukt fult med muskler på tjejer, det är min åsikt. [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

sjukt fult med muskler på tjejer, det är min åsikt. [cute]

min med, gillar tjejer med lite fett ... deet är då dom är kvinnliga... lätt att ta tag i och mjuka för bäbisen som dom föder sedan upp 🙂


   
SvaraCitera

Aengslig:

. lätt att ta tag i

Fladdrande rumpor skall det vara! Sådana som ger ifrån sig vågor flera sekunder efter smäll. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

sjukt fult med muskler på tjejer, det är min åsikt.

Really? Well, håller med dig om vi snackar om överdrivna bodybuilder muskler, men det jag menar är väl att massmörda de överdrivna kilorna och få en mer vältränad kropp :>
Sen så tycker jag att lite vältränade armar och ben är otroligt snyggt på tjejer. Inte lika snyggt som på killar dock, men att ta och byta kön står inte på listan [wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

sjukt fult med muskler på tjejer, det är min åsikt.

man blir inte biff bara för att man tränar lite på gym... speciellt tjejer de har svårare att bygga muskler.

Vacum:

ch i sådana fall - vilket gym rekommenderar du och vad brukar du köra?

ta det bästa närmaste gym bara och fråga på receptionen om dom kan hjälpa dig med att komma igång så hjälper dom dig säkert och visar hur du ska göra[smile]


   
SvaraCitera

Vacum:

men det jag menar är väl att massmörda de överdrivna kilorna och få en mer vältränad kropp :>

Tänker du dig något i stil med denna kvinnan?

http://ellielilja.blogg.se/images/2009/3133_28767dc9483818ca39f26973ab333b76_332...

Men kuuuk, fan vill den inte funka för då. [tired]

Burrito:

man blir inte biff bara för att man tränar lite på gym... speciellt tjejer de har svårare att bygga muskler.

Tack för upplysningen, hade ingen aning om det..

Dold text: dumjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fladdrande rumpor skall det vara!

Hrm, tröttnat på min egen.. I guess.

Burrito:

hjälper dom dig säkert och visar hur du ska göra

Haha, kanske blir det bästa tipset jag får. Tack. Får väl ta mig i kragen någon dag och ta mig en sväng till första bästa[wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Tack för upplysningen, hade ingen aning om det..

Dold text: dumjävel

[y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][y][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

S3ON:

sjukt fult med muskler på tjejer, det är min åsikt.

Image
Kvinna utan muskler. Vet ej om jag håller med.


   
SvaraCitera

har hört att gymmet nere på hörnet skall vara rätt bra [y]


   
SvaraCitera

Panda:

Kvinna utan muskler. Vet ej om jag håller med.

Fett ska de va!


   
SvaraCitera

S3ON:

Fett ska de va!

Agreed.


   
SvaraCitera