Aviseringar
Rensa alla

Tips på presenter


Ämnesstartare

Min pappa fyller 50 i år och vi vet inte vad vi ska ge honom Ledsen
Hela familjen ger honom en "upplevelse" men hans jobb har nu frågat mig (eftersom att jag står honom närmare) vad dem skulle kunna tänkas att ge. Har ni några förslag? 


   
Citera

Hmm, vad kan det vara för något slags jobb han har? Till exempel om han jobbar i en friluftsbutik så kanske han har intresse av sådant och kanske uppskattar om han får present i den genren.

Annars är det nog jättesvårt för oss andra att svara på då vi vet mindre om din pappa än hans arbetskamrater gör.

Kanske det klassiska parfymen? Fast sådant är svårt också.

Samlar han på någonting? Vad är hans intressen?

Roligare att ge någonting som specifikt han kan glädjas åt, inte liksom ge bestick eller handdukar ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Hmm, vad kan det vara för något slags jobb han har? Till exempel om han jobbar i en friluftsbutik så kanske han har intresse av sådant och kanske uppskattar om han får present i den genren.

Annars är det nog jättesvårt för oss andra att svara på då vi vet mindre om din pappa än hans arbetskamrater gör.

Kanske det klassiska parfymen? Fast sådant är svårt också.

Samlar han på någonting? Vad är hans intressen?

Roligare att ge någonting som specifikt han kan glädjas åt, inte liksom ge bestick eller handdukar ^^

Oj glömde att jag kanske borde ha nämnt det Rodnar

Han jobbar som tekniker/ ingenjör på ett företag som utveckar olika system. 

För övrigt är han mycket båt intresserad samt vattenskoter och allt annat i vattensports väg, vi bestämde oss för att låta honom prova flyboard Glad (vilket han typ drömmer om) 


   
SvaraCitera

Oswin00:

Oj glömde att jag kanske borde ha nämnt det Rodnar

Han jobbar som tekniker/ ingenjör på ett företag som utveckar olika system. 

För övrigt är han mycket båt intresserad samt vattenskoter och allt annat i vattensports väg, vi bestämde oss för att låta honom prova flyboard Glad (vilket han typ drömmer om) 

Yeey, coolt! Tumme upp


   
SvaraCitera

En flyglektion kanske 


   
SvaraCitera

Budget?


   
SvaraCitera

Oswin00:

vi bestämde oss för att låta honom prova flyboard Glad (vilket han typ drömmer om) 

😀
Antager det, men uppskattades det?


   
SvaraCitera

En säckpipa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

😀
Antager det, men uppskattades det?

Ja han blev jätte glad 😀


   
SvaraCitera