Aviseringar
Rensa alla

tips på saker att göra med sin kille


Ämnesstartare

Heej, jag och min kille vi är 14 år, vi är träffas ganska ofta och har kul tillsammans men jag vill gärna göra nått nytt med han, men jag vet inte vad vi skulle kunna göra tillsammans. Vi går i samma klass också så vi träffas väldigt ofta där, men ja skulle också vilja gå längre i förhållandet o kanske strula, hångla eller nått åt det hållet men hur ska ja komma så långt?

så det jag vill ha hjälp med är hur kommer ja längre i förhållandet och vad kan man göra med honom för saker?
Tacksam för svar


   
Citera
Ämnesstartare

Har ni varit på bio? dt e ju kuuuuuuuuuul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När du ger honom en kyss så tar du bara bort munnen någon centimeter efteråt, och så kysser du honom igen osv, sen kan du bara sära på läpparna lite precis innan era läppar möts och sen stänga dem, så du typ kysser "runt" han läpp, bild:
frenchkiss2.jpg
och om du vill tungkyssas så gör du samma men du kan sticka ut tungan en liten bit och försiktigt "nudda" hans läppar med den, då borde han fatta vinken och göra likadant om han känner att han vill

Låter konstigt i text men jag tror att d fattar 🙂


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Fattar inte riktigt om du vill ha förslag på aktiviteter eller intima grejer men listar här saker att göra utan sexuell natur;

Klättring
Frisbeegolf
Fiska
Rida islandshäst
Gå på konsert/teater/föreställning
Gå på museum
Laga trerätters tillsammans
Umgås med andra och bjud på middag och spela sällskapsspel
Gå på loppis och second hand
På på utflykt (skog, nån vandringsled) och ha med matsäck eller tom. tälta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laserdome! 


   
SvaraCitera
reben

läs högt ur en kokbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå på spa, 'chokladmassage' låter fett fräscht inför 1-årsfirande som jag hört,
det klår allt hångel i världen! Cool


   
SvaraCitera

Det är alltid najs att kolla på Disneyfilmer prata och hångla medans de står på i bakgrunden. 

dra ut och tälta är mysigt ocksåHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni får inte glömma att grovhångla i en stor höstack, helst inne på en bondgård Rodnar


   
SvaraCitera