Aviseringar
Rensa alla

TIPS på SJUKA GREJER?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän ska ha en tävling om vem som kan klara av att göra flest sjuka grejer. Men först måste vi skriva en lång lista på saker att göra. Någon som har tips på sjuka grejer? Skulle vara shysst 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

ät sushi med dildos fasttejpade i händerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kastrera honom med hjälp tandpetare, jag lovar, du kommer vinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beställa hem mat på McDonalds iklädd en stor hunddräkt


   
SvaraCitera

Titta på bajsporr och njut [party]


   
SvaraCitera

*Äta falafel
*Dricka minimjölk
[badgrin]


   
SvaraCitera

självantänd


   
SvaraCitera

InYourFace:

Någon som har tips på sjuka grejer?

smeta in hela kroppen med grädde och ta en tripp ner till stan


   
SvaraCitera
blum
 blum

skaffa aids. galet sjukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät bajs.


   
SvaraCitera
Hando

Bli sjuk, det är sjukt [bigsmile]( haha jag vet den sög)
Men...klä dig som pedobear och våldta honom samtidigt som du sjunger Bä Bä Vita Lam ^^


   
SvaraCitera

Spring naken genom stan och skjut alla med paintballgevär.


   
SvaraCitera

Fara på en UM träff....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick x antal råa ägg utan att spy. T.ex 10 st.
Flasha er på stan!
Gå fram till en polisbil och sätt en lapp, som det står: polis, polis potatisgris! på, under vindrutetorkaren. Om en polis sitter i bilen ger det extra poäng.
Ge ett skamligt förslag till en (mycket) äldre person utav samma kön. Om personen i fråga tackar ja, belönas det med bonuspoäng. Om förslaget fullföljs, utdelas ytterligare bonuspoäng.
Kapa en kundvagna och åk i den i full fart mot en trottoarkant, eller liknande, så att personen i farkosten slungas ur vagnen och landar i t.ex ett buskage.
Ta på en halloween mask eller liknande och gå in i en affär. Köp något litet, något annorlunda, eller kanske något pinsamt. T.ex kondomer, en förpackning med saffran, eller det senaste numret av Bamse.
Stå på ett ställe med mycket folk. Skrik sedan något pinsamt om er själv. Ju fler personer som stirrar, destå högre blir poängen.


   
SvaraCitera

Ät levande spindlar och sniglar. (:


   
SvaraCitera