Aviseringar
Rensa alla

TIPS PÅ SKOLOR I STHLM.


Ämnesstartare

farbror gugge:

har bara hört att alla bratiga stockholmare gick där så jag bara antog att det låg i närheten[blush]

Min slutledningsförmåga säger mig att det antagligen inte ligger i Värmland, eller så har du hört väldigt fel bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

eller så har du hört väldigt fel bara.

men vah,alla jätterika barn går ju där?[shake]eller har jag blandat ihop den med någon?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men vah,alla jätterika barn går ju där?[shake]eller har jag blandat ihop den med någon?[shake]

Som sagt:

Jonnybravo91:

Min slutledningsförmåga säger mig att det antagligen inte ligger i Värmland, eller så har du hört väldigt fel bara.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Min slutledningsförmåga säger mig att det antagligen inte ligger i Värmland, eller så har du hört väldigt fel bara.
[smile]

fattar inte vad du menar[sad] stockholm ligger inte i värmland för att rika barn går på internatskola där? eller va?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

fattar inte vad du menar[sad] stockholm ligger inte i värmland för att rika barn går på internatskola där? eller va?[blush]

Ja men se där vad man finner om man gräver. Verkar som om skolan Ondskan inspirerats av fortfarande lever. Så tragiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ja men se där vad man finner om man gräver. Verkar som om skolan Ondskan inspirerats av fortfarande lever. Så tragiskt.

hänger inte med alls[cry]


   
SvaraCitera

Östra real verkar vara en bra skola 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merva:

Östra real

= [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte du flytta till Karlstad för typ två dagar sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kompisar på Viktor Rydbergs


   
SvaraCitera

louie:

= [n]

Varför tycker alla så illa om östra real?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merva:

Varför tycker alla så illa om östra real?

Alla och alla. Två bekanta till mig gick där ett tag men bytte ganska snabbt. De tyckte att lärarna var dåliga, och lektionerna för stökiga + mycket bråk och allmänt dålig stämning i korridorerna. Men det är bara vad jag hört.


   
SvaraCitera