Aviseringar
Rensa alla

tips på skräckspel


Ämnesstartare

hej kan ni ge tips på pc skräckspel lr spel som man samlar clues [crazy][crazy][crazy][crazy] tex som amnesia lr ööööööööööö nu glömde jag bort vad den heter....tänker..........tänker.......ja juste silent hill. lr märkliga spel!!!! bring it

det e väl ok om man ska slåss, men helst inte typ rymdspel lr robot o sånt äckeltråk [mad][mad][mad]

edit: lr spel med magi i. lr häxor [bigsmile][bigsmile][bigsmile] övernaturligt!!!!


   
Citera

dead space.

började spela det för ett tag sedan. kommer aldrig klara av det igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inga spel där man rider blir så förbabnnnad vill ha en häst [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

rymd men bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att toppa Silent Hill 2. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penumbra eller vad det heter. Vågade inte spela det pga läskigt. Spelade i typ en och en halv timme och kom ingen stans pga var för rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

dead space.

Det ser rätt så robotaktigt ut... är det mest bara slåss o så lr? ej ute efter sånt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan dolme


   
SvaraCitera

Angelize:

Det ser rätt så robotaktigt ut... är det mest bara slåss o så lr? ej ute efter sånt

asså man möter monster. e på rymdskepp. ej kört så mycket. (tål verkligen inte skräck spel) fick panik jämt. men asså det är cp läskigt. enligt mig. men e mesig.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Penumbra eller vad det heter. Vågade inte spela det pga läskigt. Spelade i typ en och en halv timme och kom ingen stans pga var för rädd.

påminner om amnesia men dålig grafik [n] men ska kolla upp den... [bigsmile] tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill spela denna. undra när den kmr ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

påminner om amnesia men dålig grafik [n] men ska kolla upp den... [bigsmile] tack

Okay. Kanske bara är jag som tyckte det var asläskigt. Skräck spel är inte min genre så kan ej garantera att det är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Okay. Kanske bara är jag som tyckte det var asläskigt. Skräck spel är inte min genre så kan ej garantera att det är bra.

kollade gameplay o det verkar läskigt. ska spela detta. brukar alltid lita på youtubekommentarerna o de säger att den e läskig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

asså man möter monster. e på rymdskepp. ej kört så mycket. (tål verkligen inte skräck spel) fick panik jämt. men asså det är cp läskigt. enligt mig. men e mesig.

kollade på gameplay o ja jag skulle också få panik. skräck + massa monster från alla håll o kanter = panik kman vet ju inte vart man ska ta vägen. hmmm kanske ger detta en chans...


   
SvaraCitera