Aviseringar
Rensa alla

TIPS PÅ STUDIO


Ämnesstartare

Nu är det så att jag söker tips på SERIÖSA studios som tar tungpiercing med föräldrars tillstånd.

Har en navelpiercing som jag tog på East Street, med det är det ända man får ta som 15åring med målsman. Resten var det 18 års gräns på oavsett. Dom var sjukt duktiga, så det var synd. [chocked]

Så ni kanske förstår frågan.. jag söker tips på SERIÖSA studios som tar tungpiercing med föräldrars tillstånd. [y]

( Inga hemma eller salong arbetare heller, ni hör ju hur det låter.. " Vill du fixa naglarna på samma gång " , inte seriöst [no-no] )

Sen om ni har lust och erfarenhet av tungpiercing så kan ni gärna skriva av er [bigcheers]

ÄNDRAT 2010-08-18 23:13


   
Citera
Ämnesstartare

eshh:

Har en navelpiercing som jag tog på East Street, med det är det ända man får ta som 15åring med målsman.

Kanske ska lägga till att jag fortfarande är 15.. [party]


   
SvaraCitera
smisk

Gört själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror Swahili Bob piercar på 15-åringar med målsman om jag inte minns fel.

EDIT: Sorry, kom ihåg fel, det är 16 med målsman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det vore ju lämpligt om du berättade vilken stad du ämnar att pierca dig i, så att man kan ge tips på bra studios i just den staden. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Det vore ju lämpligt om du berättade vilken stad du ämnar att pierca dig i, så att man kan ge tips på bra studios i just den staden.

Sthlm [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du slarvade ju med rengöringen med din förra piercing om jag inte minns fel, ska du nu då göra en ny? Det låter inte smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du slarvade ju med rengöringen med din förra piercing om jag inte minns fel, ska du nu då göra en ny? Det låter inte smart.

Jo, men det var min första piercing så trodde det var lättare än så. Slarvade osv, för trodde inte att det gjorde ngn skillnad eftersom att den såg så sjukt fin ut. tänkte tillochmed byta smycke där ett tag.. På't igen helt enkelt. Naveln tar jag om i vinter [bigcheers]


   
SvaraCitera

Som sagt, de hål som redan finns på kroppen räcker[love]


   
SvaraCitera