Aviseringar
Rensa alla

Tips på tatuering!!!


HATE


   
SvaraCitera

Men va? [shake] Skitkorkat att beställa tid innan man har någon aning om vad man vill tatuera in för något ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

jag har bevis att jag är en gamer-idiot

haha ja det var ju mycket bättre att vara gamer din tjockis


   
SvaraCitera

Famine:

Men för helvete, driver du med oss eller?

Shhhh avslöja inte [badgrin][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

teddeftw:

din tjockis

sluta ragga på mig[mad]


   
SvaraCitera

om du ska ha en så pass stor text att den ska ligga över skulderbladen ha den över bröstet istället mycket coolare
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

"jag simmar med strömmen"

Bra tatuering för en människa som bara tar en för "att det är coolt"


   
SvaraCitera

isola:

Shhhh avslöja inte [badgrin][blush][blush][blush][blush]

Det går inte en dag nu för tiden där jag verkligen inser hur dumma i huvudet folk är ibland. [sad]


   
SvaraCitera

Famine:

Det går inte en dag nu för tiden där jag verkligen inser hur dumma i huvudet folk är ibland. [sad]

lösning: sluta hänga på um (och varför pratar du med isola? [shake]) och ge dig in i litteraturens värld istället. viktigt: undvik twilightserien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men va? [shake] Skitkorkat att beställa tid innan man har någon aning om vad man vill tatuera in för något ju.

Är det någon som har sagt att jag har beställt tid, ska göra det när jag åker utomlands.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Famine:

Det går inte en dag nu för tiden där jag verkligen inser hur dumma i huvudet folk är ibland. [sad]

Nää kanske bäst du tar livet av dig innan någon annan gör det din pajas.


   
SvaraCitera

teddeftw:

din pajas.

...säger han som inte vet vad 'Arbeit macht frei' betyder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Famine:

...säger han som inte vet vad 'Arbeit macht frei' betyde

Är det något som är viktigt att veta eller? Jag vet det jag behöver du har inget med det att göra, lev ditt jävla liv haha du verkar ju vara en rolig kille, lovar att du e en blek tjockis med glasögon som sitter på det här forumet 24/7 o kommenterar skit för att höja ditt eget självförtroende. God..


   
SvaraCitera

teddeftw:

Är det något som är viktigt att veta eller?

nej, men pinsamt att inte veta.


   
SvaraCitera

teddeftw:

Är det något som är viktigt att veta eller? Jag vet det jag behöver du har inget med det att göra, lev ditt jävla liv haha du verkar ju vara en rolig kille, lovar att du e en blek tjockis med glasögon som sitter på det här forumet 24/7 o kommenterar skit för att höja ditt eget självförtroende. God..

Allmänbildning kallas det, något du verkar sakna totalt.
Synd att det inte är tvångskastrering på folk som dig.
Also, internet tough guy.


   
SvaraCitera