Aviseringar
Rensa alla

Tips på team-building-övningar?


Ämnesstartare

Har ni några tips på team-building-övningar som man kan göra med sin klass? GladMycket glad


   
Citera

Gosh detta ska jag ju kunna, står helt stillLedsen återkommer om jag kommer på något


   
SvaraCitera

falla bakåt och bli fångad 


   
SvaraCitera

Vart ska ni vara?  Gympasal, klassrum, ute?


   
SvaraCitera

gör vad som helst till eye of the tiger gärna fysiskt


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

sommargåvan:
Har ni några tips på team-building-övningar som man kan göra med sin klass? GladMycket glad

Lås in alla i ett rum efter att ha beslagtagit allas mobiler. Då lär de bli tvungna att slå ihop alla sina geniknölar. Du kan ju också välja att delta.. om du nu vill..


   
SvaraCitera

Pingvinen. Visst är det en icebreaker men eftersom man släpper loss lite så kommer man närmare på sätt o vis Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Gosh detta ska jag ju kunna, står helt stillLedsen återkommer om jag kommer på något

Åh, hoppas du kommer på något! Jag hade tänkt att vi skulle vara i ett klassrum, men jag kan säkert ordna så att vi kan vara i skolans idrottssal alt. utomhus. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
falla bakåt och bli fångad 

Kan man utöva detta i ett större omfång måntro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
gör vad som helst till eye of the tiger gärna fysiskt

Mycket glad

PMR:

Lås in alla i ett rum efter att ha beslagtagit allas mobiler. Då lär de bli tvungna att slå ihop alla sina geniknölar. Du kan ju också välja att delta.. om du nu vill..

Du menar att de under en övning inte ska kunna använda sig av sina mobiler för fusk? Eller att jag ska sno deras mobiler? Icke!Mycket glad


   
SvaraCitera

nått simpelt

som lätt får alla att må bra

även om alla inte är lika delaktiga som vissa

kanske lagsport

typ fotboll

betala andra laget så dom typ ser till så att alla i ditt lag får iaf göra tre bra saker under matchen :$

elr ta reda på allas starka sidor o typ planera nått efter de fast de skulle kanske ta längre tid 🙁 jobbit


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

sommargåvan:

Mycket glad

Du menar att de under en övning inte ska kunna använda sig av sina mobiler för fusk? Eller att jag ska sno deras mobiler? Icke!Mycket glad

Både och... 8]


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Kan man utöva detta i ett större omfång måntro?

det blir nog lite riskabelt, men kör på!


   
SvaraCitera

Mord. Lär svetsa er samman utav bara helvete.


   
SvaraCitera

Gängspö, välj ut en i klassen som alla skall ge stryk. 


   
SvaraCitera