Aviseringar
Rensa alla

tips/råd


Ämnesstartare

Det är så att jag kommer rätt fort om jag smeker mig utan att föra in någonting i mig själv. När jag för in någonting i mig så kommer jag inte och jag tycker inte att det är särskillt skönt heller.[n] Är det någon som har några tips om hur jag ska göra för att jag ska komma när jag för in någonting i mig och kom gärna med övriga tips va gäller detta. [smile]


   
Citera

Du kan överlåta införandet till mej istället[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Du kan överlåta införandet till mej istället

nej tack, jag har min partner. Men saken är den man vill ju leka lite själv också ;O


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

nej tack, jag har min partner. Men saken är den man vill ju leka lite själv också ;O

snuskig du är[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

snuskig du är[shake]

Kom till mig kebu. [sad] Jag tar bara på dig! [love]


   
SvaraCitera

nej man vill inte leka lite själv om man e sund i huvudet och har partner jag menar vad gör du om dagarna ligger i din säng eller börja agera som vi vanlöiga människor ha sex med din pojkvän resterande tid resten av tiden pluggar jobbar festar reser fikar och minglar du


   
SvaraCitera

Angelize:

minglar

viktigt

nätverkande e viktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nej man vill inte leka lite själv om man e sund i huvudet och har partner

observera att jag träffar min pojkvän extremt lite, typ 2 ggr i månaden. och att under tiden jag "leker" så tänker jag självklart på honom!


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Kom till mig kebu. [sad] Jag tar bara på dig! [love]

Åh, vill vara med dej nu[love][cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

Åh, vill vara med dej nu[love][cute]

Tänk dig att jag långsamt smeker din maga samtidigt som jag kysser dig mjukt på halsen. [love]


   
SvaraCitera

Jag förstår inte riktigt meningen med att föra in saker om du varken tycker att det är så värst trevligt eller upphetsande och det inte får dig att komma? Då borde de la duga med att smeka? [smile]

Annars får du la stoppa i något, låta det vara inne i fittan och sen smeka dig? [party]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Kom till mig kebu. Jag tar bara på dig!

kebu12:

snuskig du är

fnissade åt er och blev lite blushig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Då borde de la duga med att smeka?

jag förstår vad du menar, men jag tror att inte bara inte träffat rätt "ställe/punkt". Sen blir det lite lååångtråkigt att bara smeka! [surprised]

Nintendo:

Annars får du la stoppa i något, låta det vara inne i fittan och sen smeka dig?

synd bara att korditionsförmågan brister där :/


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Tänk dig att jag långsamt smeker din maga samtidigt som jag kysser dig mjukt på halsen. [love]

Åh[love] vad händer sen?[blush]

Underlig:

fnissade åt er och blev lite blushig

Synd att du är tjej, annars hade du kanske fått vara med[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Synd att du är tjej, annars hade du kanske fått vara med

Men är kille om ni vill de!!


   
SvaraCitera