Aviseringar
Rensa alla

tips till en hälsosammare livsstil (kanske fel forumsdel men snälla försök vara seriösa)


Jävla skit tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Jävla skit tråd

skit på dig[mad] jag försöker[no-no]


   
SvaraCitera

SAVE ME:

skit på dig[mad] jag försöker[no-no]

Du är dålig. jag orkade inte ens läsa va den handlar om[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

tack! verkligen! du kunde bara inte låta bli va? jävla idiot....

Vadå? Jag svarade på dina frågor. Du sa inget om att bara de som tränade fick skriva i tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BUFFALO SOLDIER:

Vadå? Jag svarade på dina frågor. Du sa inget om att bara de som tränade fick skriva i tråden.

du fattar

sluta skriva bara, svara inte ens på det jag nyss skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker väl några gånger i månaden, röker ej. Ät veganskt, det är så hälsosamt det kan bli. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

du fattar

Nej, faktiskt inte. Du frågade, jag svarade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Ät veganskt

äre nån skillnad mellan det och vetariskt? isf vill jag gärna veta vad veganskt är[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du borde hitta en balans som du trivs med. Ser ingen mening med att leva ett superhälsosamt eller superaktivt liv om du inte brinner för det. Ät god mat och träna sånt du tycker är roligt. Både kroppen och "själen" behöver sitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

äre nån skillnad mellan det och vetariskt? isf vill jag gärna veta vad veganskt är[smile]

Veganskt = äter och använder inte några animaliska produkter.
Vegetarian = äter och använder inte vissa animaliska produkter.

Så är i alla fall den riktiga definitionen, men när folk kallar sig vegetarianer brukar de ju mena att de inte äter kött men fortfarande dricker mjölk, käkar ägg, osv.


   
SvaraCitera

SAVE ME:

skyll på sommarlovet,

skyller på att jag tappat motivationen.. hoppade av budogymnasiet eftersom jag tröttnade på att träna så mycket Dold text: och för att tränarna är mentalt efterblivna/jävligt otrevliga ska dock tävla om någon vecka, så vi får se hur det går...

Dold text: troligtvis åt helvete[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Så är i alla fall den riktiga definitionen, men när folk kallar sig vegetarianer brukar de ju mena att de inte äter kött men fortfarande dricker mjölk, käkar ägg, osv.

jaha men asså jag är ute efter att bygga muskler på samma gång, vill bara ha en sundare livsstil det är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Dold text: troligtvis åt helvete

nej då det går nog bra, sen kan du delta i kumitén och ta livet av nån[party]


   
SvaraCitera

SAVE ME:

nej då det går nog bra, sen kan du delta i kumitén och ta livet av nån[party]

OMG du vet vad kuhmite är!?[surprised][bigcheers] gammal karate-ka?

ställer bara upp i kuhmite[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

OMG du vet vad kuhmite är!? gammal karate-ka?

ställer bara upp i kuhmite

haha känner till det genom Bloodsport, bästa rullen genom tiderna[bigcheers] på delad första plats med sökarna då[party]


   
SvaraCitera