Aviseringar
Rensa alla

tips till er som ska flytta hemifrån/tvättar i tvättstuga


inte snott, bara kört över tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Har jag mycket tvätt brukar jag boka in mig som "Lena". Jag vet att det inte bor någon Lena är. Hoho

Hahaha [love]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Hahaha

puss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

puss!

[love]


   
SvaraCitera
zIGGE

poop:

SNO INTE ANDRAS TVÄTTID. för det må man brinna i helvetet

har ingen respekt för de som sätter om sin tvätt-tid över EN HEL DAG. Alltså står uppskrivna bode förmiddag och kväll, men tvättar inte nånting föräns på kvällen.

Det gjorde jag förra veckan, bort med deras skit och in med mitt när det var kväll, låt dem brinna i helvetet

Skrev dock en ursäkta lapp för att jag ville vara snäll, men ångrar det nu när jag ser att hon gjort samma piss igen..


   
SvaraCitera
zIGGE

stereo total:

I min tvättstuga får man bara ha en tvättid per vecka. Har jag mycket tvätt brukar jag boka in mig som "Lena". Jag vet att det inte bor någon Lena är. Hoho

fyfan om du tar upp en hel dag alltså 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Men eh, då tar man la bara ut tjuvens tvätt, lägger den åt sidan och stoppar in sin egen?

Men kan ju ej stoppa maskinen heller. Och i min tvättis så låser man ju tvättrummet/båset när det är ens tid.
Usch om alla andra kan komma in och pilla på ens tvätt 🙁


   
SvaraCitera

isola:

Men kan ju ej stoppa maskinen heller.

I min förra tvättstuga kunde man det.

isola:

Usch om alla andra kan komma in och pilla på ens tvätt 🙁

Folk pillar ju inte om man inte är sämst och lämnar sin tvätt när andra behöver komma åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Folk pillar ju inte om man inte är sämst och lämnar sin tvätt när andra behöver komma åt.

De kan stoppa maskinen, dra ned från tvättlinorna om man inte låser in dem osv. Men har faktiskt bara haft en tvättis och den var asbra. Dock var hela kvarteret fullt av småbarnsfamiljer som inte verkade ha någon tvättmöjlighet övht i lägenheterna.


   
SvaraCitera

isola:

De kan stoppa maskinen, dra ned från tvättlinorna om man inte låser in dem osv.

Ja fast varför skulle de göra det? Känns onödigt att anta att folk är sämst utan att egentligen veta :oo

Bodde i ett hus med bara studenter, 36 lägenheter i ett hus som delade på två tvättmaskiner och två torktumlare. Man bokade tider genom att skriva upp sig på ett papper som vi själva lagt i tvättstugan med pennor som vi själva lagt dit. Var sällan några problem förutom när folk t.ex glömmer sin tvätt osv eller om nån idiot stulit tvätttid. Och då gjorde man exakt sådär. Stoppade maskinen och slängde ut tvätten på bänken bredvid. Mkt enkelt, mkt praktiskt (y)


   
SvaraCitera

zIGGE:

fyfan om du tar upp en hel dag alltså 🙂

Nä, har inte så mycket tvätt att det skulle behövas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bott i två olika lägenheter med gemensam tvättmaskin
har aldrig haft tvätttider

utan : tvätta när man vill när det är ledigt

har fungerat bra för det har inte bott mkt människor i de husen


   
SvaraCitera
zIGGE

stereo total:

Nä, har inte så mycket tvätt att det skulle behövas.

Du måste vara autistisk.


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera