Aviseringar
Rensa alla

Tips till nytt rum?


Pommes
Ämnesstartare

Hej alla! Jag är skit uttråkad av mitt rum och vill hitta på nått nytt… har ingen aning alls och skulle vara extremt tacksam för några tips/förslag!

mitt rum är helt vitt med en stor bokhylla, en byrå, ett sminkbord och en säng (och en tv men den ska bort.) Har också en balkong om det skulle hjälpa? haha


   
Citera

Släng upp tv på väggen, dubbelsäng, skaffa någon cool hylla är. Tapetsera en fondvägg 


   
SvaraCitera

skaffa ljusslingor. Kanske inte gör så mycket nu men när det blir mörkt blire mys


   
SvaraCitera

Googla och hitta inspiration, själv förvandlar jag inte rum i ett steg utan låter det byggas fram med idéer och ting jag hittar på vägen. Själv gillar jag brunt, grönt, orange, gult och lila i mitt hem, jag gillar retro och handlar mycket på loppis. Ett tips är att hitta din egna stil och gå efter det.


   
SvaraCitera

Några nya tavlor/afficher.


   
SvaraCitera

"Tapetsera en fondvägg", en stor färgglad ryamatta, gör det mysigt med gardiner, sängkläder (med passande fäger!) Lampor med mysigt ljus osv...


   
SvaraCitera
Pommes
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Släng upp tv på väggen, dubbelsäng, skaffa någon cool hylla är. Tapetsera en fondvägg 

en dubbelsäng skulle vara skit najs, dock skulle den ta upp halva rummet haha


   
SvaraCitera

Pommes:

en dubbelsäng skulle vara skit najs, dock skulle den ta upp halva rummet haha

Mitt sovrum är litet och jag har plats med en dubbelsäng! Vilket gjort mitt liv helt underbart 


   
SvaraCitera
Pommes
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Mitt sovrum är litet och jag har plats med en dubbelsäng! Vilket gjort mitt liv helt underbart 

Haha, jag som lever i min säng haha, skulle inte klaga


   
SvaraCitera