Aviseringar
Rensa alla

Tips till vad min blogg skulle kunna heta!!!!


Ämnesstartare

Vill börja blogga men har inget färdigt bloggdomän i huvudet just nu. Bloggen handlar om böcker, noveller, recenssioner o.s.v.
Jag vill inte efterlikan någon annan bokbloggare. Jag kommer att publicera mina egna novelelr...

Krav:

Inget å,ä,ö så det blir a och o i domänet


   
Citera
Tyrael

mayall


   
SvaraCitera
höna

bokbruden


   
SvaraCitera

Standardsvar på dessa trådar: har du inte tillräcklig fantasi för att komma på ett namn har du med stor sannolikhet inte tillräcklig fantasi för att driva en blogg heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Standardsvar på trådar: har du inte tillräcklig fantasi för att komma på ett namn har du med stor sannolikhet inte tillräcklig fantasi för att driva en blogg heller.

Det där är inte sant. Jag bloggar redan om böcker och noveller men jag ska flytta och bloggen är en skolblogg. Bibliotikarien tyckte att jag skulle skapa en egen men jag vet inte vad den ska heta. Vad den ska handla om är inget problem och jag är en van bloggare sedan länge. Dock handlar bloggen om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MayaIL:

Det där är inte sant. Jag bloggar om böcker och noveller men jag ska flytta och bloggen är en skolblogg. Bibliotikarien tyckte att jag skulle skapa en egen men jag vet inte vad den ska heta. Vad den ska handla om är inget problem och jag är en van bloggare sedan länge. Dock handlar bloggen om mig.

Fel, det ska stå inte om mig.


   
SvaraCitera
Tyrael

MayaIL:

Fel, det ska stå inte om mig.

Fel, det ska stå inte om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

bokbruden

Tycker det låter slampigt [no-no]


   
SvaraCitera
höna

[tard]

bokbritta da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

bokbritta da

Var fick du britta ifrån? [confused]


   
SvaraCitera
höna

MayaIL:

Var fick du britta ifrån?

icke-slampigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte hört brittas fitta, ser jag, höna lilla


   
SvaraCitera
höna

min farmor heter britta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

icke-slampigt

Haha!

höna:

min farmor heter britta

Vad har det med min blogg att göra?


   
SvaraCitera
höna

haha äschh


   
SvaraCitera