Aviseringar
Rensa alla

titanic


Ämnesstartare

Titanic Är en film verkligen man gråter av men ochså är den san för nestan 100 årsedan druncknade titanic på fartyget fans 2 000 meniskor och bara 3 båtar det fans 20 i varje båt och det var flera som hoppade i vattnet men det dröjde inte lenge än dom fryste i gäl i 5 minuter i iskalna vattnes sen dog dom men en dam klara säg hon hete Ross och hon är nu 100 år och dog i sin säng och drömde att hon kom till jeck det var sant kärleken är San alttid 🙁 men jeck kunde inte klara sig mer i vattnet det var 4 grader + det käns att ha 1000 knivar i ryggen om man hoppar i vattnet:..... slut ..:(

[cry]

jeck och ross kälekernas bästa par jeck målade bra han sa till ross monga i paris klär av sig han målar av tjejer men ross låte han måla av hene !! ..

[love]


   
Citera

Det är verkligen populärt att spela retard nu för tiden, huh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh, okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är verkligen populärt att spela retard nu för tiden, huh.

Precis vad jag tänkte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en bra film.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag tror typ aldrig jag gråtit floder till Titanic, men då var jag ju bara 7 år första gången jag såg den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

jeck

Jecht*
Han ville egentligen inte sin son något illa...


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det är verkligen populärt att spela retard nu för tiden, huh.


   
SvaraCitera

Jag tycker att den är så sorglig i slutet! [cry]

Jag liksom: Neeej, han får inte dö! Det är så orättvisst. De träffades, han var som en räddning för henne, de var ett perfekt par som var helt förälskade i varandra. Och sen går Jack och dör, bara så där... [cry]

Jag har hört att historien om Titanic är sann men att kärlekshistorien om Jack och Rose bara är påhitt. Men vad vet jag! Jag har ingen aning, men jag vet iallafall att Titanic har funnits och att det dog massor av människor när den sjönk.

Även om historien om Jack och Rose var påhittad så hjälpte iallafall den att få en att tänka på hur det faktsikt kan ha varit. Många var ju tvugna att skilja sig från den de älskar. Barn tappade bort sina föräldrar, kvinnor var tvugna att se på medan deras män sjönk ner tillsammans med båten.

Skeppsolyckor sker säkerligen fortfarande i vår tid, men jag undrar om de har bättre räddningsutrustning idag?

De i filmen hade ju på sig flytvästar, men jag tänkte att de också borde ha såna där dräkter som man kan ta på sig som isolerar bort all kyla. Om alla skulle tagit på sig såna när de får höra om faran så skulle säkert många ha överlevt. Men jag vet itne om det fanns såna på den tiden [rolleyes]


   
SvaraCitera

grät mäst när ross högg av jecks arm istelet för att hugga hanom fri längst ner där[cry]


   
SvaraCitera

JagärMalin:

Jag liksom: Neeej, han får inte dö! Det är så orättvisst. De träffades, han var som en räddning för henne, de var ett perfekt par som var helt förälskade i varandra. Och sen går Jack och dör, bara så där... [cry]

Asso jag med! [cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

JagärMalin:

Jag tycker att den är så sorglig i slutet!

Ja. Jag bölar som fan varje gång! [cry]

Visst fan är den romantisk, en sån kille/kärlek vill man allt ha. Men man kan inte få allt här i livet antar jag. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

otroligt


   
SvaraCitera

LULz


   
SvaraCitera

20 båtar[mad]
1 vände tillbaka för att plocka upp fler.[no-no]
De plockade upp sex pers.

Enligt filmen.

[y]


   
SvaraCitera