Aviseringar
Rensa alla

titta i ögonen???


Ämnesstartare

hej jag undrar om man gillar en tjej och tittar på henne och hon vänder sig och kollar mot en i ögonen ska man kolla bort då?

är det ett bra tecken om hon kollar bort eller e det dåligt???


   
Citera
Ämnesetiketter

Ehm, förlita dig inte på ögonkontakt - pröva prata med henne istället, det brukar fungera bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehh tack för svartet men kan du svara på frågan istället??


   
SvaraCitera

En sån fråga är oftast väääldigt svår att svara på eftersom det är individuellt =/

Men när jag gillar någon kille och han kollar på mig så brukar jag kolla bort och jag har ingen aning om varför =/

Det kan både vara bra och dåligt..


   
SvaraCitera

johan ownz:

kan du svara på frågan istället

Grejen är ju att det inte går att svara på den frågan. Personer reagerar ju olika, alla gör ju inte likadant. Hon kanske kollar bort, men gillar dig ändå. Hon kanske håller ögonkontakt, men inte tycker om dig på det sättet. Förstår du? Så därför tycker jag det är bättre och bara prata med människan i fråga istället. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej kan man ta bort tråden nu hur gör man det?


   
SvaraCitera

du verkar väl lite osäker om du genast sänker blicken men det beror ju på vilken blick och min hon skickar ut också


   
SvaraCitera

Suckertrainblues:

prata med människan i fråga istället.

ps. man kan inte ta bort tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera

Många tjejer tittar på killen ofta men korta blickar eftersom de inte vill sitta och stirra. så att de tittar på killen, men tittar bort osv. Men är väl olika 🙂


   
SvaraCitera