Aviseringar
Rensa alla

Tittar ni på porr när ni är i en relation?


Kudhos

tevepro:

+1

jag är expert på trolldetection

+1


   
SvaraCitera

Kudhos: +1

#+1


   
SvaraCitera

Vet ej, inte kommit dit ännu.


   
SvaraCitera
Kudhos

tevepro:

#+1

retweet #+1


   
SvaraCitera

Antar att jag hade gjort det. Skulle inte kasta bort min samling hursomhelst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren: Är du troll eller är du bara blåst och kränkt? Jag hoppas för all del att du skojar. Med din logik så har kvinnor i Mellanöstern som begår äktenskapsbrott rätt att få syra i ansiktet...
eller det kanske bara är män?

Skiter väl för fan i vad de gör i Mellanöstern.


   
SvaraCitera

Zymba: Ja

jag skulle tycka det var otroligt svårt att inte ha egen tid där jag kan göra till exempel sånna här saker i ett förhållande särskilt om man inte bor tillsammans. och jag har inga problem med att min partner tittar på porr heller...


   
SvaraCitera
Yaren

Ja du skiter uppenbarligen i mänskliga rättigheter

missstalin:

Skiter väl för fan i vad de gör i Mellanöstern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänder mkt mkt sällan på porr vet inte känns bara så jävla fejkat och överdrivet oavsett vad d är för typ, gillar inte d och gillar inte att d finns folk som far illa men bryr mig ej om ngn skulle kolla om den visste att d var fejk elr vad man ska säga lololol rörigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte


   
SvaraCitera
reben

hade nog inte velat ha en partner som gillar porr öht


   
SvaraCitera

Hur man väljer att onanera ska inte spela någon roll för partnern tycker inte jag, så länge det inte blir överdrivet. Men så länge min kille tänder på mig och skippar porr när jag är hos honom så är det okej för mig om han ser på porr i övrigt. Som sagt, om han väljer att onanera genom att se andra människor ha sex på film eller om han väljer att fantisera är inte min ensak. Ser inte VARFÖR man skulle känna sig otillräcklig som partner.


   
SvaraCitera

amsi:
tänder mkt mkt sällan på porr vet inte känns bara så jävla fejkat och överdrivet oavsett vad d är för typ, gillar inte d och gillar inte att d finns folk som far illa men bryr mig ej om ngn skulle kolla om den visste att d var fejk elr vad man ska säga lololol rörigt 

Prova amatörporr 🙂 det är ju privatpersoner som filmar sig själva, blir mer äkta då 🙂 om det skulle kunna vara något intressant


   
SvaraCitera

missstalin:
Klart som fan det inte är ok. Illa nog att han runkar, men kolla på porr? Hade jag kommit på honom med att göra det hade jag sparkat honom i skrevet och därefter klippt kuken.

Hur kan du tycka så? VAD är så hemskt med att han ser på porr? Och om han runkar eller inte ska väl ändå inte spela någon jävla roll för dig :S det enda han vill få ut genom att runka är att tillfredsställa sig själv, det finns inget fel i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zatzumaz:

Prova amatörporr 🙂 det är ju privatpersoner som filmar sig själva, blir mer äkta då 🙂 om det skulle kunna vara något intressant

har provat, gillar inte killar i porr tycker de är äckliga där och allt verkar fejk trots att det ska vara amatörporr


   
SvaraCitera