Aviseringar
Rensa alla

Tittar ni på TV?


Ämnesstartare

Hejsan, hoppas allt är bra med er!

Jag tänkte nu dra och titta på TV eftersom jag såg att det var någon program om Böda Camping. Känns sköjj.
Vet inte när jag senaste TITTADE AKTIVT på TV. Var nog... Juletider kanske, Kalle Anka o den skiten!

Brukar du följa något program? Har ni dessa nya finesser med att man kan välja program när man vill osv?

Känns rent allmänt som "TV-kulturen" är aktivt utdöende...

Ha de gött! 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Följer inget program direkt men gillar att se på Vem vet mest. America's funniest home videos brukar få stå på i bakgrunden med.


   
SvaraCitera

Brukar se på TV mest SVT2, TV6, 24UNT(lokaltv), TV8 och vilken kanal som helst som visar någon bra eller medelbra film jag inte tidigare sett. Det brukar bli TV4 Film. 

Brukar även kolla rätt mycket på SVT Play och nu på senare tid deras Öppna arkiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte sett på TV (via en TV) sedan melodifestivalen.. Gillar starkt att SVT sänder online! 


   
SvaraCitera

turtle: Vem vet mest.

Bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: Följer inget program direkt men gillar att se på Vem vet mest. America's funniest home videos brukar få stå på i bakgrunden med.

Okok! Juste, AFV ja! "Get rich - get famous" blev alltid irriterad på den meningen, enda som är i huvudet på Amerikaner om man drar en grov generalisering! Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollar aldrig på tv, ibland försöker jag men fastnar alltid med att göra något annat. Eller, ibland kollar jag på serier via datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Okok! Juste, AFV ja! "Get rich - get famous" blev alltid irriterad på den meningen, enda som är i huvudet på Amerikaner om man drar en grov generalisering! Oskyldig

Haha, ja. Alltså hatar programmen där dom väljer ut de tre bästa videorna och delar ut pengar för dom har aldrig med någon rolig/bra video då????? Så är det typ nån tant som satt på en stol som gick sönder som vinner 100.000 dollar. What's up with that, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Kollar aldrig på tv, ibland försöker jag men fastnar alltid med att göra något annat. Eller, ibland kollar jag på serier via datorn.

Jao, följer serier jag också. Men vet ingen/har ingen kanal som sänder serier tror jag, kanske får kolla igen!

Juste fan, tittade alltid på National Geographic förr. Bra skit!


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tv 6 kollar jag mycket på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: Haha, ja. Alltså hatar programmen där dom väljer ut de tre bästa videorna och delar ut pengar för dom har aldrig med någon rolig/bra video då????? Så är det typ nån tant som satt på en stol som gick sönder som vinner 100.000 dollar. What's up with that, liksom.

Joo, ibland är det för tråkigt. Ibland känns det som man göra roligare saker på en tag genom att vara klantig än deras klipp! ^^
Skillnaden är att man inte hade kamera...

Haha, du ska veta vad jag sitter och skrattar nu. Så jävla tråkiga klipp ibland så man skrattgråter Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: Tv 6 kollar jag mycket på

Följde Family Guy och Simpsons ett bra tag. Men fan, de visade ju samma avsnitt efter några veckor igen, trots att de inte hade gått igenom mer en en halv säsong typ. Då blev jag sur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men ska se alla säsonger av sex and the city har jag bestämt mig för, alla heterosexuella män borde d ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Juste fan, tittade alltid på National Geographic förr. Bra skit!

Ja va fan, när jag hade animal planet brukade jag titta på det! Och när jag är på besök hos morsan kan vi kolla på En plats på landet/solen/överallt, sådant program som handlar om att köpa och visa hus. Men skrotar svt, 3an, 5an och liknande, sänder ju för fasen bara reklam.


   
SvaraCitera