Aviseringar
Rensa alla

Tittar ni på TV?


Ämnesstartare

Gruvan:

Följde Family Guy och Simpsons ett bra tag. Men fan, de visade ju samma avsnitt efter några veckor igen. Då blev jag sur!

Dom har komedi kväll på måndagar . Och nu ska dom även börja sända American dad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Ja va fan, när jag hade animal planet brukade jag titta på det! Och när jag är på besök hos morsan kan vi kolla på En plats på landet/solen/överallt, sådant program som handlar om att köpa och visa hus. Men skrotar svt, 3an, 5an och liknande, sänder ju för fasen bara reklam.

True om 3an o 5an. Ja Animal Planet rullade alltid hos farmor och farfar mellan Kaffepauserna, då det oftast var skit och de inte hade NG!
(Fast var det hockey kollade man ju på det!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: Dom har komedi kväll på måndagar . Och nu ska dom även börja sända American dad.

Får checka in, ty! Anar ugglor om American Dad allstå! Men det kanske blir sköjj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Får checka in, ty! Anar ugglor om American Dad allstå! Men det kanske blir sköjj!

skaparna av family guy har jag för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: skaparna av family guy har jag för mig.

Jao, det som jag är "rädd" för. Att det blir för likt FG och således är riskfaktorn för missnöje rätt överhängande! Ledsen
Fast det blir nog sköjj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Animal Planet

Den lilla delen "isola" jag har i mig, så gillar jag att titta på Djurpoliserna som sänds på animal planet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Den lilla delen "isola" jag har i mig, så gillar jag att titta på Djurpoliserna som sänds på animal planet. 

Hehe, jaa det är ett fint program! För jävligt hur vissa behandlar djuren...


   
SvaraCitera
reben

ibland när jag har riktigt riktigt tråkigt. elr när jag är hos pappa o äter framför tvn med honom så vill ajg inte starta något på netflix för pallar inte va där så länge :c

följer alltså inget, jobbigt att passa tider.


   
SvaraCitera

Har inte tittat aktivt på TV sedan jag flyttade hemmifrån för ca 10 år sedan. Allt jag är intresserad av att se kommer jag åt online, oftast lättare och snabbare och när det passar mig. Har använt TVn till att spela på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar inte titta på tv så ofta. När det väl blir brukar de vara MTV , TLC , Tv6 , Tv3 , Svt1 och en kanal jag inte kommer på namnet på.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Tittar inte mycket på tv nuförtiden, dock kan ha tvn på när är hemma i bakgrunden samtidigt som använder datorn. T.ex Cops kunde förut rulla i bakgrunden. så tittar man på de mest intressanta i programmen, tröttnade på när dom körde om gamla avsnitt igen.

När jag tittade normalt på en serie då var  Prison Break en av favoriterna. Annars är de filmer som lockar.
Har paraboler och kan spela in samtidigt som ser på nåt annat.


   
SvaraCitera
Draug

svensk tv har blivit så äckligt amerikaniserat,reklam var 10e minut och i regel bara skitprogram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuförtiden tittar jag i princip bara på Glamour och Postkodmiljonären. Alldeles för många intressanta program som försvunnit ur tablån på senare tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Följer So You Think You Can Dance när det går men annars tittar jag inte särskilt mycket på tv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar se en del sport på tv samt slöglo på Discovery en del. Vill inte använda datorn mer än vad jag redan gör, någon liten variation måste det vara även om jag ibland tillåter mig att HDMI'a lite. TV10 har någon dokumentärserie som voicas av Sir Stirling Moss också om gamla formula 1-rivaliteter från 70-talet typ Niki Lauda och James Hunt, det är bra skit.


   
SvaraCitera