Aviseringar
Rensa alla

Tja,.


Ämnesstartare

Det har varit så en gång i tiden att jag har varit rätt kraftig. Något som jag har och mår fortfarande dåligt av. Jag har vägt 92 kg men genom att jag var sjuk,. Så gick jag ner massa i vikt till 58 kg. Nu har jag träffar en helt underbar kille som jag varit tillsammans länge med. Men de jobbiga är att jag har gått upp tio kg sen vi blev tillsammans och jag mår bara sämre och sämre. jag äter normalt och tränar mycket men de blir ingen förändring jag mår så dåligt när jag står framför spegeln,. Snälla ni kan jag få tips om hur jag ska kunna må bättre?

Det kan förändra mitt liv![blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Om du säger att du tränar och äter bra så är det antaligen mer muskler du får, vilket är bra.. Och väg dig inte för ofta, sånt sänker självförtroendet.
Du väger alltså 68 kilo, jag tycker att det är helt okej! Jämför dig inte med alla andra, och lär dig själv att acceptera din kropp. När jag tycker att jag har en "ful" kropp och bara vill förändra den så snabbt som möjligt så sticker jag till stan, köper nya sexiga underkläder, åker hem igen och ställer mig framför spegeln.
Kolla inte på dina nackdelar, utan fördelar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig förstått att folk ska väga en specifik vikt. det är väll ändå utseendet som man strävar efter[shake]


   
SvaraCitera

OF 5:

aldrig förstått att folk ska väga en specifik vikt. det är väll ändå utseendet som man strävar efter[shake]

Övertron på BMI-effekten 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

68 kg är väl inte så farligt, en tjej ska ha kurvor, lite att ta i...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Om du säger att du tränar och äter bra så är det antaligen mer muskler du får, vilket är bra.. Och väg dig inte för ofta, sånt sänker självförtroendet.

tack så jätte mycket hoppas att de hjälper. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pröva testa någon diet. Jag kör på LCHF själv och det fungerar hur bra som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keepitcool:

Så gick jag ner massa i vikt till 58 kg.

[smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Pröva testa någon diet. Jag kör på LCHF själv och det fungerar hur bra som helst.

Vad är det för något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keepitcool:

Vad är det för något?

Du tar in en hög mängd fett, väldigt lite kolhydrater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Du tar in en hög mängd fett, väldigt lite kolhydrater.

Jag kollade upp det, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keepitcool:

Jag kollade upp det, tack!

Np 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera