Aviseringar
Rensa alla

Tja gamla UM;are [smile]


Ämnesstartare

Fan vad det känns konstigt att logga in på UM nuförtiden, förut var det som ett andra liv med väldig gemenskap. Alla var puttinutti och låtsades bry sig om varandra [rolleyes]. Var inloggad satana 5 timmar om dagen. Nu har jag andra intressen (UM blev tråkigt) men fortfarande ibland får jag höra "Wargtassen", det får verkligen blodet i mig att isa. Kan inte fatta att det var jag, jag var fyndig/rolig men namnet apfult totalpiss ._.

Aja ni gamla UMare, som varit reggade i minst tre år, hade ni också känslan av att UM tillhörde din vardag förut, men numer inte tillhör det överhuvudtaget? Tröttnade ni också för att alla nya fjantar var så tråkiga och keffa, jämfört med oss "äldre generationen", slår vad om att vi var lika tråkiga bara att vi inte insåg det när vi var yngre. Jag tror jag bara "känner" två personer som varit aktiva på UM vid något tillfälle, men ändå så ibland får jag höra "Wargtassen", känner ni också "suck" när ni hör era gamla nick? Först när man "avlägsnat" sig lite ifrån communityn så inser man hur mycket "freaks" det finns här, på gott och ont. Många är sjukt sköna, och vissa bara sorgliga.

HÄr sitter jag och är nostalgisk, pÿss o kram jag drar åt hvlete.


   
Citera
Ämnesstartare

PS " " DS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yo lill-Eminem![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är det för mig nu *noob*


   
SvaraCitera

Jo ja. Fast det är ju ganska kul om folk minns en även fast jag känner mig rätt så larvig när jag tänker tillbaka. Det var helt annat då, går inte att sätta ord på det. Var typ när de ''klassiska'' alltid var inloggade och dominerade med sina trådar. Håller inte med dig om att vi är freaks, utom de som njuter av att vara fejkanvändare och dryga, som om det skulle vara något mål att uppnå. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Så är det för mig nu *noob*


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har bara haft det här kontot i ett halvår eller så, så jag har ännu inte riktigt hunnit distansiera mig från mitt förra användarnamn.

I övrigt håller jag med om att UM upplevdes som roligare förr. Troligen därför att man var yngre och dummare, och därför inte insåg att det faktiskt var precis lika tråkigt som man idag inser att det är. Eller så kanske man helt enkelt har blivit äldre och tråkigare.


   
SvaraCitera

Haha jag håller nog med lite. Inte för jag blir igenkänd på mitt nick eller så. Men var helt klart mer aktiv för ett par år sen =) gamla försvinner nya kommer till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ungefär. För tre år sedan var jag inloggad fem timmar om dagen. Nu är jag inloggad tio timmar om dagen.


   
SvaraCitera

haha jag var jätteengagerad när du "försvann" kommer jag ihåg, hååhjaja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

så inser man hur mycket "freaks" det finns här

[blush]


   
SvaraCitera

The Elin:

The Elin F20 Medlem
I dag 23:21

haha jag var jätteengagerad när du "försvann" kommer jag ihåg, hååhjaja.

Avreggningen eller det andra? Det kommer jag ihåg hur bra som helst.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Avreggningen eller det andra? Det kommer jag ihåg hur bra som helst.

det andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

yo lill-Eminem!

yo slobodan drar några lines för dig : P

"In a third-world fashion state, lock the nation
With 90% of the wealth in 10% of the population
The Central Intelligence Agency takes weight faithfully
The finest type of China white and cocaine you'll see"

100% mina


   
SvaraCitera