Aviseringar
Rensa alla

TJA JAG Har ett problem.......


KSENIA
Ämnesstartare

Jag är dödssugen på choklad, verkligen DÖDSsugen... Vem kan gå och köpa choklad åt mig? Helst romerska bågar 🙁
asså... ICA STÄNGER OM EN HALVTIMME KOM IGEN VAFAN!!!!1
DEN SOM RÄDDAR MIG FÅR EN SÅNHÄR VIDEO (FAST NAKEN, SÅKLART):

MVH KSENIA NOVIKOVA

ps. var faaaan kan man få tag på sånadär doseringssprutor? apoteket eller??++


   
Citera

Fan att man inte bor i e-tuna eller var du nu bor, här stänger ICA 21.00 så jag kan inte köpa godis nu när du suktat mig. [sad]


   
SvaraCitera

bor för långt ifrån.


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

Moderkakan:

Fan att man inte bor i e-tuna eller var du nu bor, här stänger ICA 21.00 så jag kan inte köpa godis nu när du suktat mig. [sad]

[sad][sad] Livet är så himla svikigt ibland, vet inte vad jag ska ta mig till just nu... Sittligger i sängen och orkar inte klä på mig för att besöka ICA. Kuken!!


   
SvaraCitera

KSENIA:

Livet är så himla svikigt ibland, vet inte vad jag ska ta mig till just nu... Sittligger i sängen och orkar inte klä på mig för att besöka ICA. Kuken!!

Kan du inte baka något då?


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

Moderkakan:

Kan du inte baka något då?

...inget är lika gott som romerska bögar eller marabou, men jag kan väl ge det ett försök 🙁 SKA DU MED ELLER


   
SvaraCitera

KSENIA:

...inget är lika gott som romerska bögar eller marabou, men jag kan väl ge det ett försök 🙁 SKA DU MED ELLER

Gillar inte romer faktiskt, marabou dock MUMS!! om ja ska med o baka, aah fan e grymmers i köket


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

Moderkakan:

Gillar inte romer faktiskt, marabou dock MUMS!! om ja ska med o baka, aah fan e grymmers i köket

i e-town sprutar det romer, ser flera stycken varje dag! men ja, marabou... dör lite...
ÄR DU SÅ BRA ATT DU KAN BAKA MARABOU?!


   
SvaraCitera

KSENIA:

i e-town sprutar det romer, ser flera stycken varje dag! men ja, marabou... dör lite...
ÄR DU SÅ BRA ATT DU KAN BAKA MARABOU?!

åh jävlar så coolt e avundsjuk :s
aa fan kan baka det mesta fast marabou e copyrightskyddat får ej göra exakt kopia, som o göra exakt kopia av windows xp o påstå att man skapat det liksom, funkar ju inte så :s


   
SvaraCitera

KSENIA:

Video.

Hett. Önskar man bodde i närheten.


   
SvaraCitera

du kan ju trösta dig med att du genom att avstå har gjort en god gärning emot de kossor som tvingas stå instängda i en fabrik för att producera mjölken som ingår i chokladen

men du kanske skiter i det...


   
SvaraCitera

Tilda1988:

du kan ju trösta dig med att du genom att avstå har gjort en god gärning emot de kossor som tvingas stå instängda i en fabrik för att producera mjölken som ingår i chokladen

Glöm inte de stackars kakaobönder som sliter hårt dagligen för att vi ska få våran choklad.


   
SvaraCitera

orka äta godis så snyggt hahaha


   
SvaraCitera

Moderkakan:

Glöm inte de stackars kakaobönder som sliter hårt dagligen för att vi ska få våran choklad.

jo, det också... men bryr mig nog mer om djuren pga många orsaker


   
SvaraCitera

Var bor du som har en Ica som är öppen så sent??[cry]


   
SvaraCitera