Aviseringar
Rensa alla

tjaa nu har jag tränat nog med kroppen


Ämnesstartare

tjaa jag har tränat hårt dom senaste veckorna så någon bra fajt taktik?


   
Citera

va?


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Slå först. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

va?

jag la upp en annan faorum tråd där jag fråga hur jag kan träna kroppen och det va ganska länge sen så jag har tränat klart och frågar om det finns nån bra självförsvars taktik


   
SvaraCitera

Igen: [tard]

Randroid:

Slå först. [shake]

Hahahahahaha.


   
SvaraCitera

Slåss antingen inte alls eller se till att slåss på dina villkor, alltså smäll till först.

Men våld är cp och ingen som är värd något kommer tycka att du är cool.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

simons14:

fajt taktik

ett bra kikarsikte.


   
SvaraCitera

eller personminor.


   
SvaraCitera

simons14:

jag la upp en annan faorum tråd där jag fråga hur jag kan träna kroppen och det va ganska länge sen så jag har tränat klart och frågar om det finns nån bra självförsvars taktik

Börja på kampsport om det är självförsvar du är ute efter att lära dig. Om du är ute efter att lära dig slåss så tycker jag att du tar din högerhand och sen drar den sakta men säkert över ditt ansikte så kan vi göra facepalm tillsammans.


   
SvaraCitera

Den där karatekid nyttjar. Han vann. Det måste vara bra.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simons14:

jag la upp en annan faorum tråd där jag fråga hur jag kan träna kroppen och det va ganska länge sen så jag har tränat klart och frågar om det finns nån bra självförsvars taktik

ok låtet den du möter slå 3 gånger först för att se hans/hennes fart paus emellan slagen och styrkan plus att det kommer att räknas som självförsvar om det går riktigt illa. e det fler struntar du i regeln och täcker igen ansikte och mage för att om du ramlar så e chansen att skadorna blir värre (sparka på dig när du ligger) efter det ska du ta den enas arm och vrida det och kasta killen/tjejen mot dom andra för att vinna tid om du inte lyckas kicka i magen efter det slå nästa som kommer i mot dig vid revbenen och ducka och slå mot skeletet vid benen så att man inte kan stå längre fortsät så till dom ger sig annars kan du ju också skada en så hårt att dom andra springer but remember this word "a man that surrenders isnt a man hes honor is gone" det är allt om det är en är det ju änklare slå i magen så han/hon ramlar och tryck ner dom i marken sen frågar du bara "ger du dig?"
om han/hon svarar jaa går du därifrån men om dom går på bakifrån så har dom ingen heder men vill du va på den säkra sidan så va beredd på att han7hon kommer att hoppa på dig bakifrån bra tips från en pro


   
SvaraCitera

simons14:

så någon bra fajt taktik?

Aldrig haft funderingar över att börja träna kampsport? [crazy]

Finns ju en jävla massa att välja på nuförtiden!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_kampsporter


   
SvaraCitera