Aviseringar
Rensa alla

Tjaaaaaaaaa


Ämnesstartare

Är på ace med mopsen och ladysmurf!!!

Vad gör ni denna afton?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har sjuk ångest över att denna helg som skulle ägnas åt heltidsstudier inte innehållet en minuts plugg. Söndagen kommer bli tuff shit


   
SvaraCitera

är sjuk och tycker synd om mig själv[sad]


   
SvaraCitera

inte mycket[sad] men jag är van


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker få buckt med min hemska förkylning [n]


   
SvaraCitera

Hälsa. [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Lyckas du surfa in på UM och göra en tråd på mobilen från krogen/nattklubb?

Kudos till dig.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Har sjuk ångest över att denna helg som skulle ägnas åt heltidsstudier inte innehållet en minuts plugg. Söndagen kommer bli tuff shit

+1
Insåg att dygnet bara har 24 timmar och jag skulle behöva väldigt mycket mer tid.[sad]


   
SvaraCitera

loom:

Insåg att dygnet bara har 24 timmar och jag skulle behöva väldigt mycket mer tid.[sad]

Eller hur! Det suger, lördagar borde ha 48 timmar [no-no]


   
SvaraCitera

irriterar mig på att jag kanske inte passar i blont hår.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Eller hur! Det suger, lördagar borde ha 48 timmar

Ja, minst. 24h skoj och 24h plugg. Men egentligen så är ju helgen till för att man ska vila upp sig och sånt så....


   
SvaraCitera

loom:

Ja, minst. 24h skoj och 24h plugg. Men egentligen så är ju helgen till för att man ska vila upp sig och sånt så....

Vila upp sig? [tard]
Helgen är till för att man ska kunna ta ikapp allt man missat i skolan, alt. festa så hårt att man är tröttare efter helgen än man va före [no-no]


   
SvaraCitera

Svullar. Ler. Kollar på skräptv.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Vila upp sig?

Men typ, eller mer att man får göra vad man vill. Jag tänker alltid att jag ska vila, men det slutar med tre timmars sömn istället...


   
SvaraCitera

loom:

Men typ, eller mer att man får göra vad man vill. Jag tänker alltid att jag ska vila, men det slutar med tre timmars sömn istället...

Höhö, det som är chill med högskola. Kan man vila i veckan å plugga på helgen. Eller ja, på söndagen [chocked][tard][cry]


   
SvaraCitera