Aviseringar
Rensa alla

Tjack varje dag


Ämnesstartare

Vad tycker ni om folk som tar tjack i näsan varenda dag. Jag gör detta, men skäms ej. Ibland kommer en polare över till mig och gör detta med mig. Vi försöker dock vara lite diskreta.
Sen när man har fått det ut i blodet in i hjärnan griper det tag i en och får en att bli bra på allt t.ex. fotografera.
[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

Du skulle nog vara bra på att fota ändå.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du loter efter! (fattar va du menar men hallo e du verkligen 22 ? kanske 16 - 17 do fattar jag .

Tycker du det e so ''Gripande'' dagen efter ner man kenner sig smutsig,ont i keckarna och knappt kan sova forren man ska ut i ''verlden'' igen och fungera (visst ta en till so blir de bra igen )
Men det funkar inte i lengden :Gor ner fett massa i vikt , for man blir ju inte mat glad precis. du blir helt enkelt skabbig utan att veta om det sjelv oftast.

So tenk 2 gonger innan du blir fast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry for svenskan Btw e inte i fron swe eller ens i Swe 🙂


   
SvaraCitera

Bryr mig ej.


   
SvaraCitera

Någon som såg Henrik Schyfert när han drev med tjack-pundare på "the 90's - ett försvarstal"? [party]

Stört kul iallafall, "du den där aaankan, kommer den snart?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AzGanja:

Tycker du loter efter!

Jag är i själva verket före.

Skrämd av en kvist:

Bryr mig ej.

Så du tycker det är ok.


   
SvaraCitera

Deras liv. Berör inte mig så orka bry sig.


   
SvaraCitera

Tjack varje dag HELL YEAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Tjack varje dag HELL YEAH

Så ska det låta. Fast ibland blir det jobbigt när man tror att mormor försöker begå självmord bombdåd i ens lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol,palla fulbyxa,finbyxa ska de va (kola)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla gör ju sina val o jag inser ju också att folk gillar tjack, kan dock tänka mig att det blir jobbigt att vara ur synk med resten av världen i längden.


   
SvaraCitera

"ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga en missbrukare som lät missbruket bli centralt i hans liv och som bor på gatan vad han tycker om dina värsting fasoner..

Springa runt som en kåt kanin på gatorna nätterna långa.. Bahhh!


   
SvaraCitera

Lasermagneter:

Vad tycker ni om folk som tar tjack i näsan varenda dag.

Hur menar du vad man tycker? hur man ser på dem som personer eller att om det dem gör är rätt?


   
SvaraCitera