Aviseringar
Rensa alla

Tjadå, tills vidare.


Ämnesstartare

Tänkte ta lite paus från UM ett tag, men ingen skäl för oro. Jag kommer tillbaka.

Antingen behåller jag mitt nuvarande konto. Eller så avreggar jag för att sedan skaffa ett nytt. Det märker vi.

Det här är sista inlägget på... Vi får se hur lång tid det tar innan jag saknar er allt för mycket Blink 

Stor kram till alla syrror och brorsor Hjärta Och ni andra, ta väl hand om mina syskon!


   
Citera
Ämnesstartare

Ha det fint!


   
SvaraCitera
mynona

Ha det så bra, syskonHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nää vafan! Aja, ta hand om dig och 940n nu Hjärta (Behåll kontot för fan, vill ju finna dig igen när återkomsten är ett faktum!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad i hela Volvo!!! Du får gärna ta en paus om du nu känner för det, men du får fan inte avregga dig. Vem ska jag forumleka med när knegis jobbar...du får komma tillbaka, fattar du? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejdå bby


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ciao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På återseende! Du får jättegärna byta konto och nick! 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas du behåller samma nick!


   
SvaraCitera

ses på "fejjan"Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag märkte att det ända inte går att avregga med mobilen, så lär väll behålla mitt nuvarande konto då.

Så, i och med detta inlägg, kan vi säga att jag är tillbaka efter åtminstone några dagars vila.

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka bror Hjärta

Volvo4life:
Jag märkte att det ända inte går att avregga med mobilen, så lär väll behålla mitt nuvarande konto då.

Så, i och med detta inlägg, kan vi säga att jag är tillbaka efter åtminstone några dagars vila.

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde att citera, och att radera inlägget ska ju självklart vara omöjligt. Får göra om då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, syster. Du är en av dom som jag längtade tillbaka tillHjärta

sicilianmind:
Välkommen tillbaka bror Hjärta


   
SvaraCitera