Aviseringar
Rensa alla

Tjäna 200 spänn VARJE DAG utan att lyfta fingret


Ämnesstartare

Tjena! Mitt första inlägg i forumet. Och NEJ, jag försöker inte skryta. Jag tänkte bara visa vägen bort från McDonalds (för de långsamma så betyder det att du kan tjäna så mkt pengar att du slipper jobba på McDonalds varenda jävla helg).

Det går ut på att skapa en hemsida, få folk till hemsidan och tjäna pengar på reklamen. Om du anmäler dig till nyhetsbrevet får du hjälp med ALLT! Du skapar en hemsidan på en månad som sedan tickar in pengar medan du sover och lirar CS.

Jag tjänar ibland runt 6000 kr varje månad på en sida jag knappt kommer ihåg adressen till. Killen som äger webbplatsen ovan (www.internet-inkomst.tk) har nämligen ett nyhetsbrev som är 100% gratis. Han hjälper dig från början till slut. Ja, det är lite jobb i början, men fan vad gött det är nu!

Dagens tips: Anmäl dig till nyhetsbrevet fort som satan!!!

Jag jobbade i ett jävla gatukök med en lön lägre än Glocalnet. Tack vare den sidan kan jag softa hela helgen medan pengarna trillar in!

Sen så kan man t.o.m. ringa till killen som skickar alla mail och snacka med honom på telefon. Jag har gjort flera gånger när jag inte fattat eller bara ville snacka (jävligt schysst snubbe). Fattar inte att han gör det gratis!

OBS! Såg att det fanns en ny länk högst upp på sidan där det står "Behöver du mer cash?". Självklart reggade jag mig! Ska bli kul att se vad dom säger när dom ringer. Det kan ju alla också anmäla sig till om ni vill. Kostar inget och det verkar som om man kan tjäna en hel del där också!

Jag vill slutligen bara klargöra att NEJ, jag är inte pengakåt, men ändå... Fattar ni vilka möjligheter?


   
Citera

Hörrö, sluta annonsera om skit [no-no]


   
SvaraCitera

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.

kan någon moderator låsa och varna


   
SvaraCitera

aha, och pension?, det har du ju inte räknat med!, idiot! [mad]

och skatt?!


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

aha, och pension?, det har du ju inte räknat med!, idiot![mad]

Kan väl vara en tillfällig inkomst[mad] ber jag dig att passa mina fiskar varje vecka för 100 spänn behöver du ju inte sitta och göra upp en pensionsplan[cute]


   
SvaraCitera

isola:

sitta och göra upp en pensionsplan

öh jo?, det kallas att vara förberedd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

aha, och pension?, det har du ju inte räknat med!, idiot!

och skatt?!

Jag betalar skatt som vanligt på alla inkomster. Sorry, tycker inte att det är reklam.


   
SvaraCitera

gurra1992:

Sorry, tycker inte att det är reklam.

du annonserar ut en tjänst, hoppas UM stämmer multum av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

du annonserar ut en tjänst, hoppas UM stämmer multum av dig

Asså, det är inte min tjänst. Det är bara någon random sida som jag tipsar om. Det är ju GRATIS!

Om någon länkar till ett youtubeklipp, blir man stämd då? Samma sak...


   
SvaraCitera

gurra1992:

Asså, det är inte min tjänst.

kvittar

gurra1992:

Om någon länkar till ett youtubeklipp, blir man stämd då? Samma sak...

näe...


   
SvaraCitera

gurra1992:

Om någon länkar till ett youtubeklipp, blir man stämd då? Samma sak...

beror på vad klippet innehåller

tjänst måste inte innebära att man tar betalt


   
SvaraCitera

Vad har du för hemsida?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får alltså inte länka till gratismaterial? Det som KVITTAR är väl vad för sort gratismaterial det handlar om?


   
SvaraCitera

OF 5:

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera