Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar hjälp. Behöver ett jobb 14 åring


Ämnesstartare

är 14 år och vill tjäna pengar. Vill jobba på helgerna . Och vill ungefär tjäna 1000-1500 per/månadTips på jobb?Förresten att jobba på Ica eller Coop kan man göra det som 14 åring liksom som extrajobb? Och hur mycket tjänar man på det


   
Citera

E

Erikalindqvist:
är 14 år och vill tjäna pengar. Vill jobba på helgerna . Och vill ungefär tjäna 1000-1500 per/månadTips på jobb?Förresten att jobba på Ica eller Coop kan man göra det som 14 åring liksom som extrajobb? Och hur mycket tjänar man på det

Min kompis jobbade på en bar hon är 14 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lättaste sättet att få ett jobb är genom dina nära och kära. Så tänk på vad dem gör och sen på vad personerna dem känner gör. Är det nått du skulle tro du kan jobba med så ring upp dem o fråga.

 


   
SvaraCitera
tla
 tla

När jag var 14 städade jag kontor en gång i veckan. Det blev ca. 800 kr extra i månaden. Ett tips! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 14 jobbar som domare, det blir 200 spänn varje helg 


   
SvaraCitera

Vad du än gör råder jag dig till att INTE dela ut reklam som jobb. 300+ lägenheter för ca 72 kr per helg du delar ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baka och sälj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erikalindqvist: Förresten att jobba på Ica eller Coop kan man göra det som 14 åring liksom som extrajobb?

Är upp till respektive butikschef, men oftast vill de att du ska vara myndig för att sitta i kassan osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erikalindqvist:
är 14 år och vill tjäna pengar. Vill jobba på helgerna . Och vill ungefär tjäna 1000-1500 per/månadTips på jobb?Förresten att jobba på Ica eller Coop kan man göra det som 14 åring liksom som extrajobb? Och hur mycket tjänar man på det

kör e-sport och bli rik, spel lönar sig + roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är för närvarande Hillary Clintons biträde å tjänar 12kr/månaden. Åfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sälj aftonbladet 


   
SvaraCitera
sussi

i sommar jobbade jag hos mormor << städade trappan varje helg >> får 100 spänn efter städning ^_^

 


   
SvaraCitera
sussi

kukoxo:
Baka och sälj!

det går också lika bra 😉 ska göra det i sommar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tla:
När jag var 14 städade jag kontor en gång i veckan. Det blev ca. 800 kr extra i månaden. Ett tips! 

vart då? Länk tack?


   
SvaraCitera
tla
 tla

Erikalindqvist: vart då? Länk tack?

Länk vad? Söka jobb får du göra själv


   
SvaraCitera