Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar online


Ämnesstartare

Någon här som håller på med Paid To- grejer? Jag har nyss börjat använda Paid To Click och på bara några dagar har jag fått ihop 1,5 dollar. Okej det är inte jättemycket men det är en del, speciellt som man annars bara sitter framför datorn utan att tjäna något alls! 🙂
Det går ut på att man kollar lite reklam i 10-30 sek och sedan får man betalt för att ha gjort det. Man kan kolla mellan 5-20 olika reklamads per dag på de flesta sajter, men man får mer om man uppgraderar medlemskapet...
Japp, det var väl lite info då...

joina mig gärna på dessa sajter [wink]

Länkar raderade/mod

Glöm inte heller att för att hålla PTC-business vid liv så måste man referera folk och bli refererad... [wink] Så reffa så många du känner[bigcheers]


   
Citera

såååå spärrad [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haraaz:

Det går ut på att man kollar lite reklam i 10-30 sek och sedan får man betalt för att ha gjort det. Man kan kolla mellan 5-20 olika reklamads per dag på de flesta sajter, men man får mer om man uppgraderar medlemskapet...
Japp, det var väl lite info då...

Men du måste la betala nått för att vara inne på sidan?[confused]


   
SvaraCitera

Haraaz:

och på bara några dagar har jag fått ihop 1,5 dollar

So lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Men du måste la betala nått för att vara inne på sidan?[confused]

Nej. Bara om man vill uppgradera men det är ju inte ett måste.


   
SvaraCitera

luktar reklam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haraaz:

Nej. Bara om man vill uppgradera men det är ju inte ett måste.

Så du får alltså pengar för att du snabbt tittar på en reklam?[confused]


   
SvaraCitera

Jag har vart med i Paid to click business ett tag... bra sätt o få in lite extra pengar faktist.

Sovande:

Så du får alltså pengar för att du snabbt tittar på en reklam?

J alltså dom som lägger in reklamen får ju betalt när folk går in på sidan, så man får betalt också för o göra det... Win win situation 😉 tråkmånsar googla på chillbux/neobux whatever + payment proof så får ni se hur många som fått betalt på såna sajter. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpan:

J alltså dom som lägger in reklamen får ju betalt när folk går in på sidan, så man får betalt också för o göra det... Win win situation 😉 tråkmånsar googla på chillbux/neobux whatever + payment proof så får ni se hur många som fått betalt på såna sajter. [cheers]

Coolt,känns som en bluff bara[tard]


   
SvaraCitera

Det är inte en bluff, det är kallas "affiliate nätverk" Man tjänar pengar på att göra reklam för företag via banners, texlänkar,flash.
jag använder 3 olika program och tjänar typ 1 krona per tryck på mina länkar. Man kan tjäna upp till 20 kronor för varje person som registrerar sig på hemsidor som är gratis. Stört enkla pengar om har en hemsida eller populär blogg(;


   
SvaraCitera

wow du har tjänat 15kr på två dagar, det räcker ju fan inte ens till strömmen som driver datorn.


   
SvaraCitera

Reklam ej tillåtet.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera