Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar på nätet


Ämnesstartare

Här på denna sida kommer jag att ha länkar till ställen där man kan tjäna pengar både smått och stort men jag kan ej lova någon att ni kommer att tjäna pengar på det då det är från person till person hur man lyckas med det.

Vissa av ställena är Högrisk där man kan tjäna mycket men samtidigt som man kan förlora allt man har satsat.

JAG SÄGER SOM DET ÄR.. SATSA ALDRIG NÅGRA PENGAR SOM DU INTE HAR RÅD ATT FÖRLORA

Jag är en person som gillar att satsa på nya saker men jag har även känt av när det inte går som man har tänkt sig.

Så jag vill varna alla som tror att pengar är lätta förtjäna här på nätet och då kan jag redan nu säga att så är inte fallet för det är lättare att förlora pengar än att tjäna dom på nätet. Det finns många ställen som låter väldigt bra men som inte ens är i närheten av det dom säger. Men samtidigt finns det många bra ställen där med men dom som är bra kan va svåra att hitta bland alla som inte är det.

Jag har provat många ställen och förlorat mycket pengar med och jag har alltid vart lite egen då jag har vågat att satsa på vissa saker även om folk runt mig har varnat mig att inte börja med nått på Internet. Många håller hårt på att det inte ska gå att tjäna pengar på nätet men gillar man att satsa och samtidigt är bra på dator så kan man lyckas.

Jag har ett fast jobb och det vill jag jämnt ha även om jag skulle tjäna pengar på nätet då vanligt jobb ger en fastare lön för jobbet och sen är det att man måste ha nått om det är så man inte lyckas på nätet.

Jag kan säga att jag har inte tjänat några större summor på nätet utan har nog förlorat mer än vad jag har tjänat.

JAG SÄGER SOM DET ÄR.. SATSA ALDRIG NÅGRA PENGAR SOM DU INTE HAR RÅD ATT FÖRLORA


   
Citera
Ämnesstartare

ennie:

PENGAR

pengar är inte bra för små flickor som dig [no-no] satsa på en pizzeria ist! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här kommer några länkar till sidor där man kan tjäna pengar

Jag rekommenderar denna sida då den är bra och trevlig att va på men även att du kan tjäna pengar här.....

Funkar mycket bra med mycket information

Mycket bra sida där man kan tjäna pengar

*Länkar borttagna*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reklam ej tillåtet. Tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera