Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar snabbt


Ämnesstartare

Hej, vi är två tjejer på tolv år som snart ska gå på konsert. Biljetterna är avbetalda men vi behöver fortfarande pengar till en massa andra grejer att ha till konserten, eftersom att vi förmodligen kommer sova där. Någon som har tips?
//RE


   
Citera
Ämnesetiketter

fråga pappa eftter öl burkar som ni kan panta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:
fråga pappa eftter öl burkar som ni kan panta.

Det går inte...


   
SvaraCitera

ApanIGranen:

Det går inte...

ta öl burkarna ändå.


   
SvaraCitera

Sätt upp lappar i ert område om att ni kan passa barn hundar lr städa. lr fråga bekanta vänner släktingar

 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
Sätt upp lappar i ert område om att ni kan passa barn hundar lr städa. lr fråga bekanta vänner släktingar 

Vad kan man ta för det? Btw, konserten är om två månader.


   
SvaraCitera

 Två månader? Börja sälja knark.

T


   
SvaraCitera
höna

Sätt upp lappar i erat bostadsområde med typ passa hund eller skitungar? Om man låter 12ungar göra sånt haha... kanske typ göra massa tjänster i hemmet, storstäda, tvätta fönster osv


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
hor4n

 Ni har föräldrar 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hor4n:
 Ni har föräldrar  

Men vafan, troru allvarligt talat att dem ska betala allt för oss... Asså, vår familj har knappt några pengar alls. 


   
SvaraCitera
hor4n

ApanIGranen:

Men vafan, troru allvarligt talat att dem ska betala allt för oss... Asså, vår familj har knappt några pengar alls. 

Bor med min mamma och syster och hon jobbar statligt så jag vet hur det är med lite pengar. Dock så har man barn så ska man prioritera dom. Jag låter säkert som en idiot 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hor4n:

Bor med min mamma och syster och hon jobbar statligt så jag vet hur det är med lite pengar. Dock så har man barn så ska man prioritera dom. Jag låter säkert som en idiot 

Men vi får mat, kläder... Asså, vi vill gärna betala själva. Vi skulle dessutom aldrig få massa pengar för det på grund av våran ekonomi...


   
SvaraCitera