Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar som 14-åring


Serken
Ämnesstartare

Tjenare!Jag är en 14 år gammal göteborgare som letar efter en metod för att tjäna pengar, runt 500-2000 i månaden. Jag vill inte knacka dörr då jag är väldigt blyg, jobba hemma fungerar inte heller då jag redan får tillräckligt med pengar därifrån. Skulle gärna vilja tjäna pengar genom internet. Om någon har en bra och inte allt för svår metod för att tjäna pengar så svara gärna.Tack!


   
Citera

vet inte hur det är med anställningar av 14-åringar. men du kan ju dela ut reklam. det ger väl dock bara några hundringar om jag har förstått det rätt.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

skit i nätet. kolla med grannar om de behöver någon som kan gå ut med deras hund eller något. När det blir varmare så kan du kratta löv eller klippa gräs! sånt gjorde jag förut ^^


   
SvaraCitera

Om du är tjej kan du ju alltid sälja sex, från det att du fyller 15 dvs.


   
SvaraCitera

Sälj dina underkläder?


   
SvaraCitera

Har du några tjänster du kan sälja, något du är bra på?


   
SvaraCitera
Serken
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
vet inte hur det är med anställningar av 14-åringar. men du kan ju dela ut reklam. det ger väl dock bara några hundringar om jag har förstått det rätt.

Har tidigare försökt detta. Dock finns det inga lediga platser runt mitt område. Dessutom är det som du sa väldigt låg utbetalning


   
SvaraCitera
Serken
Ämnesstartare

sluk:
skit i nätet. kolla med grannar om de behöver någon som kan gå ut med deras hund eller något. När det blir varmare så kan du kratta löv eller klippa gräs! sånt gjorde jag förut ^^

det är ingen dum idé. Frågan är hur mycket man igentligen tjänar på det gentemot arbetet man utför


   
SvaraCitera
Serken
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Har du några tjänster du kan sälja, något du är bra på?

Vad syftar du då på för tjänster?


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Sälj dina underkläder?

black-kid-staring-gif_zps4407edcb_0.gif-


   
SvaraCitera

H.ODST:

black-kid-staring-gif_zps4407edcb_0.gif-

Haha, roligare förslag än att bli en hora? Blink


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Haha, roligare förslag än att bli en hora? Blink

Vaaah, dom som säljer underkläder är väl inga hoees?Icke!


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Serken:

Har tidigare försökt detta. Dock finns det inga lediga platser runt mitt område. Dessutom är det som du sa väldigt låg utbetalning

Man får ibland ta skit jobbet. Det finns troligen inga jobb för en 14-åring där man kan känna en större summa pengar. Själv så gick jag runt från företag till företag och frågade den ansvariga om det fanns några tjänster som behövdes. Annars är sommarlovs, vinterlovs arbete mycket enklare att hitta för att folk går på semester.


   
SvaraCitera