Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar som femtonåring?


Ämnesstartare

Hej,

Jag vill tjäna pengar, men har ingen aning om hur. Mina föräldrar har sagt att jag kan tjäna en slant på att klippa gräset och storstäda, men utöver det finns det i princip inget jag kan göra för att tjäna pengar. Känner ingen med barn så jag kan inte vara barnvakt, känner ingen med hund så kan inte heller vara hundvakt och har alldeles för dålig kondis för att dela ut reklam. Känns verkligen som om det inte finns något jobb för mig...

Någon som har tips? Tack på förhand!


   
Citera

Är du 01a eller 00a? Testa att sök sommarjobb! Det är nog rätt sent nu dock och de flesta tar inte emot längre etc.


   
SvaraCitera
Jonte9

Kan man söka sommarjobb om man e yngre än 01?

rotorblad:
Är du 01a eller 00a? Testa att sök sommarjobb! Det är nog rätt sent nu dock och de flesta tar inte emot längre etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Är du 01a eller 00a? Testa att sök sommarjobb! Det är nog rätt sent nu dock och de flesta tar inte emot längre etc.

Är 01! Har kikat runt på sidor som erbjuder sommarjobb, men som du säger så är det rätt sent.


   
SvaraCitera

Jonte9:
Kan man söka sommarjobb om man e yngre än 01?

Säkert. Man får kolla med företaget man söker hos. 

stiftpenna:

Är 01! Har kikat runt på sidor som erbjuder sommarjobb, men som du säger så är det rätt sent.

Mmhmm. Dumt att vara efterklok etc. Du får kanske försöka nästa år istället. 


   
SvaraCitera
Jonte9

Time to make sum $$$$$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Mmhmm. Dumt att vara efterklok etc. Du får kanske försöka nästa år istället. 

Verkar nästan så :/


   
SvaraCitera

Testa www.yepstr.com där kan man hitta jobb i sitt område som barnvakt, hundvakt eller läxhjälpare. 


   
SvaraCitera