Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar utan investeringar på internet! (inga åldderskrav)


Ämnesstartare

Hej alla glada läsare!

Jag har hittat det ultimata sättet på att tjäna pengar på internet. Det enda du behöver är ett paypal konto (eller alertpay).

Jag jobbar inte, är för ung, men jag tjänar över 1000$ om månaden. Du behöver inte investera något och det är inte någon som helst risk inblandad, bara tålamod och motivation.

Ni kanske har hört om PTC? Paid To Click. Det är svårt att veta vilka sajter som är bluffar och vilka som egentligen betalar ut pengar. Men jag ska publicera en lista på de sajter jag tjänar pengar ifrån, och får betalt!

Först för alla som är riktigt skeptiska. Ja, det tar mycket lång tid att börja dra in kosing, därför krävs tålamod. Men, eftersom det kräver ca 5min av din tid per dag är det verkligen värt det. Speciellt om du gör som jag och använder dig av ett dussin sajter istället för bara en! Precis!

Vad PTC är:
Du klickar helt enkelt bara på ad banners för att få pengar. När du har tillräckligt med pengar från att enbart klicka på ad banners börjar du hyra refs. Refs är andra medlemmar på PTC sajten som klickar i ditt ställe, vilket kommer ge dig massvis med pengar i framtiden. Ju mer refs, ju mer profit. Det finns alternativ att investera om man vill, men jag har klarat mig utan det än så länge.

Läs mer om hur man maxar profit på deras hemsidor!

Lista på trovärdiga PTC sajter:
URLS BORTTAGNA.

Konsten är att vara aktiv varje dag. Det klarar vi eftersom man bara behöver spendera några minuter per dag. När man maxat refs kommer man tjäna över 100 000 tusen kronor på en månad! De som väntar på något gott.... [wink]

Svarar gärna på era frågor här under.


   
Citera
Ämnesstartare

Pyramidspel genom reklam, härligt.

+ ref-länkar är inte tillåtna här och jag tänker inte hjälpa dig "tjäna" ett öre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Pyramidspel genom reklam, härligt.

+ ref-länkar är inte tillåtna här och jag tänker inte hjälpa dig "tjäna" ett öre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera