Aviseringar
Rensa alla

Tjatiga föräldrar


Ämnesstartare

Hej.

Jag behöver akuthjälp. Snart förlorar jag förståndet för att jag har sådana tjatiga föräldrar, dom gör inget annat än att tjata på mig och när man försöker diskutera något med dom så tjatar dom bara.

Under alla vanliga skoldagar så tjatar dom på mig att jag ska göra skolarbetet och då tar det hela dagen och sen när kl är 22:00 och man ska gå och lägga sig så tjatar dom om att man inte har motionerat under dagen.

Det är bara några exempel på vad dom tjatar. Så snälla jag behöver akut hjälp och jag vill drunkna i era tips. Snälla jag ber er var seriösa.[cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

självmord, enda alternativet.


   
SvaraCitera

alltså,,
så hemskt kan de inte vara, så mkt läxor kan du int heller ha


   
SvaraCitera

Dem är väll överbeskydande. Prata med dem om hur du känner.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

självmord, enda alternativet.

Lägg av.


   
SvaraCitera

fan vad jobbigt [tard] säg att du vill ha lite tid för dig sj också ![smile] jämn för gärna med andra kompisars familjer[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

lltså,,
så hemskt kan de inte vara, så mkt läxor kan du int heller ha

Jag har inte alltid så mycket läxor men oftast så blir man sittande mellan kl 15:30 då man kommer hem från skolan till kl 21:00 eller 22:00.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

självmord, enda alternativet.

Man ska inte skämta om självmord[mad][n] Se och lär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

an vad jobbigt säg att du vill ha lite tid för dig sj också ! jämn för gärna med andra kompisars familjer

Jag är väldigt ofta hos en kompis, man kan säga att den familjen har blivit min extra familj. Men när jag försöker säga något sånt till mina föräldrar så tjatar dom bara och det slutar med att man blir uppkörd på sitt rum.


   
SvaraCitera

Kaninen:

Jag är väldigt ofta hos en kompis, man kan säga att den familjen har blivit min extra familj. Men när jag försöker säga något sånt till mina föräldrar så tjatar dom bara och det slutar med att man blir uppkörd på sitt rum.

jag hade stått upp mig och sagt att det inte är okej att ni tjatar och jag mår dåligt av det sen blivit riktigt jävla arg o dragit ut en sväng, sen när man kommer hem så kanske dom har funderat lite på hur dom är?[smile] Det kanske är ett alternativ


   
SvaraCitera

Kaninen:

Jag har inte alltid så mycket läxor men oftast så blir man sittande mellan kl 15:30 då man kommer hem från skolan till kl 21:00 eller 22:00.

well, be dom dra sig undan då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så kanske jag skulle testa att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

så hemskt kan de inte vara, så mkt läxor kan du int heller ha

pfft, när ja slutar skolan kl 4 behöver jag plugga i snitt från 5-11 för att bli klar med allt.

cannabis:

Lägg av.

JOQER:

Man ska inte skämta om självmord[mad][n] Se och lär.

Och varför inte?


   
SvaraCitera

JOQER:

Se och lär.

fan vad hemsk video[chocked]


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Och varför inte?

Jag vet 2 personer som tog sitt liv 2008 och jag bara tycker de är ganska fel att ta upp de. Jag själv gör de för ofta på skämt och man ser hur dem blir förbannade och ledsna. De är flera som vill ta självmord en vad du tror.


   
SvaraCitera