Aviseringar
Rensa alla

Tjej?


Ämnesstartare

Jag gillar en tjej och vi har väldigt mycket gemensamt, men har märkt att hon verkar vara på g med en annan kille. Hur ska jag göra för att få henne att gilla mej mer och att inte bli "friendzonad"


   
Citera
Ämnesetiketter

Du måste bli bättre än den andre killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Du måste bli bättre än den andre killen.

No shit men hur?


   
SvaraCitera

BlomkålsPaprika:

No shit men hur?

Jag känner varken dig, den andre killen eller tjejen. Vem tror du är bäst lämpad till att göra den bedömningen, du eller jag? s:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Jag känner varken dig, den andre killen eller tjejen. Vem tror du är bäst lämpad till att göra den bedömningen, du eller jag? s:

Jag känner inte heller den andra killen.. men vad brukar tjejer gilla för det mesta?


   
SvaraCitera

BlomkålsPaprika:

Jag känner inte heller den andra killen.. men vad brukar tjejer gilla för det mesta?

Var ärlig och fråga dig själv varför någon skulle vilja vara tillsammans med dig. Vad är det du har att erbjuda som hon inte kan hitta hos någon annan? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Var ärlig och fråga dig själv varför någon skulle vilja vara tillsammans med dig. Vad är det du har att erbjuda som hon inte kan hitta hos någon annan? 

Jag är inte miljonär eller kändis så vad skulle det vara ?


   
SvaraCitera

BlomkålsPaprika:

Jag är inte miljonär eller kändis så vad skulle det vara ?

Om pengar och kändisskap är allt hon bryr sig om så kanske hon inte är något att ha ändå? Eller så finns det annat hon tycker är intressant hos personer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Om pengar och kändisskap är allt hon bryr sig om så kanske hon inte är något att ha ändå? Eller så finns det annat hon tycker är intressant hos personer?

Nej, jag tror nog hon vill ha annat, men vad jag försöker säga är att jag vet inte om jag är så väldigt speciell.. vi har ganska samma intressen och jag tycker själv att jag är snäll och trevlig och så, men det kan man hitta hos många andra killar.

Vad jag vill veta är om jag gör något fel.. jag försöker vara helt normal när jag är med henne, men jag vet inte om det räcker. Hur ska man visa intresse utan att verka för desperat?


   
SvaraCitera