Aviseringar
Rensa alla

tjej gjorde slut sen fortsätter ta kontakt efter bråk.


Ämnesstartare

Nu äre såhär att min tjej gjorde slut för 2 veckor sen och det blev typ massa bråk och så ni kan läsa vidare på min tråd som jag gjort på forumet fragbite där jag skriver berättelsen: http://www.fragbite.com/?threadID=650993

iallafall så har vi bråkat ganska så rejält och hon säger att jag inte betyder något för henne längre etc, då skrev jag en stor text på bdb om hur jag kände det, sen så tog det ungefär några dagar och då började hon skriva sms att typ allt var fel och att hon fortfarande ville vara kompisar, att det inte var meningen att vara så spydig och att hon blev jättelessen över det jag skrev på bdb.. iallafall nu undrar jag: tror ni det kan betyda något? att hon fortfarande tycker om mig eller att hon bara vill vara kompisar fortfarande eller om hon känner mer än det?

Vorre tacksam för seriösa svar [wink]


   
Citera

Skit i henne. Hon är inte värd det. hon behandlade dig somn skit,, (så som ajg uppfattade det) och nu vill du vara vänner. Som sagt, inte värd det. Du hittar någon bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag vet.. men jag kan inte sluta tänka på henne :/ känns liksom som om jag skiter i om hon snackar skit om mig för hon finns alltid kvar och så.. tänker på henne nästan hela tiden..


   
SvaraCitera

aggro:

Jo jag vet.. men jag kan inte sluta tänka på henne :/ känns liksom som om jag skiter i om hon snackar skit om mig för hon finns alltid kvar och så.. tänker på henne nästan hela tiden..

Know the feeling, man. Men en person som behandlar en som skit är inte värd din respekt. förösk att glömma henne, det tar nog tid, men låt det ta den tid det tar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Know the feeling, man. Men en person som behandlar en som skit är inte värd din respekt. förösk att glömma henne, det tar nog tid, men låt det ta den tid det tar.

Jo men alltså vi har typ snackat och jag blir helt förvirrad... förut var hon skit sur typ och så men nu är hon jätte glad och vill bara göra det bättre typ.. men hon säger att hon bara vill vara kompis.. jag förstår inte henne riktigt 😛


   
SvaraCitera

aggro:

Jo men alltså vi har typ snackat och jag blir helt förvirrad... förut var hon skit sur typ och så men nu är hon jätte glad och vill bara göra det bättre typ.. men hon säger att hon bara vill vara kompis.. jag förstår inte henne riktigt 😛

Inte jag heller. Är i princip samma situation. Men, nu låter du iaf behandla dig som skit och hon kommer undan med det.

Kan hon vara glad för att hon fått ihop det med din kompis? Om jag uppfattade det du skrev på Fragbite rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Inte jag heller. Är i princip samma situation. Men, nu låter du iaf behandla dig som skit och hon kommer undan med det.

Kan hon vara glad för att hon fått ihop det med din kompis? Om jag uppfattade det du skrev på Fragbite rätt.

Jo, men det känns som om jag inte bryr mig speciellt mycket över det hon sagt.. känns som om jag hellre vill kunna vara nära henne än att behöva skita i henne

sen det här med att hon fått ihop det med min polare tror jag inte kommer gå så långt längre.. tror det kommer stanna i kompis status för dom så som det ser ut just nu iallafall. och ja du uppfattade det rätt [smile]


   
SvaraCitera

aggro:

Jo, men det känns som om jag inte bryr mig speciellt mycket över det hon sagt.. känns som om jag hellre vill kunna vara nära henne än att behöva skita i henne

Gör du det så vet hon att hon kan behandla dig hur som helst. Det vill du väl inte?

aggro:

sen det här med att hon fått ihop det med min polare tror jag inte kommer gå så långt längre.. tror det kommer stanna i kompis status för dom så som det ser ut just nu iallafall.

Jaha. Jag skulle iaf skita i båda idioterna, om jag var du.

Lycka till.


   
SvaraCitera

passaro:

Skit i henne. Hon är inte värd det. hon behandlade dig somn skit,, (så som ajg uppfattade det) och nu vill du vara vänner. Som sagt, inte värd det. Du hittar någon bättre.

DET ÄR SÅNA SOM DU SOM DÖDADE BAMBIS MAMMA!


   
SvaraCitera

N0v4c41n3:

DET ÄR SÅNA SOM DU SOM DÖDADE BAMBIS MAMMA!

Släng dig i väggen.


   
SvaraCitera

passaro:

Släng dig i väggen.

Om du går och lägger dig.
Men allvarligt talat, trigga inte sådant. Snälla.


   
SvaraCitera

N0v4c41n3:

Men allvarligt talat, trigga inte sådant. Snälla.

Fan dillar du om? Jag triggar inget. Han blir behandlad som skit av både sitt ex och sin kompis. Och nu vill hon vara kompis med honom, pft.


   
SvaraCitera

passaro:

Och nu vill hon vara kompis med honom, pft.

Isf är hon är idiot och han förtjänar absolut nåt bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

Isf är hon är idiot och han förtjänar absolut nåt bättre.

Hon är ingen idiot.. alltså jag vet att det kommer ta tid och så.. men känner mig så jävla tom, känner mig som om livet inte betyder så mycket just nu som om jag inte bryr mig speciellt mycket för jag vill kunna vara nära henne, Vet att hon förmodligen aldrig kommer ändra sig men jag kommer ändå ha hopp och försöka.. får se vad det leder till men jag har ingenstans att ta vägen så då kan jag lika gärna försöka..


   
SvaraCitera

aggro:

Vet att hon förmodligen aldrig kommer ändra sig men jag kommer ändå ha hopp och försöka..

men om du typ vet att hon inte kommer ändra sig, vad är det då för mening med att fortsätta försöka?:*

<3


   
SvaraCitera