Aviseringar
Rensa alla

Tjej i skolan


Ämnesstartare

Okej, nu är det såhär va, att det finns en tjej i min skola, som jag under en längre tid fått ögonkontakt med och sånt.

Det har väl hållt på i princip ett år nu, kanske mer, inte riktigt säker.

Det enda som hänt är väl att vi får ögonkontakt med varandra, eller fick ganska ofta för nåt år sen i alla fall. Vet inte om det är lika mycket längre, för jag har blivit ännu blygare så jag tittar inte lika ofta längre. [bigsmile] Ska jag tillägga att hon har pojkvän också? he. he. he. Det "största" som hände var en gång när jag blinkade till åt henne och hon vände bort och jag tror jag såg ett litet leende! [bigcheers]

Iallafall, tror någon att hon är eller åtminstone var intresserad av mig trots att hon har pojkvän? Eller undrar hon bara vilken jävla idiot det är som glor på henne jämt? ;D Jag menar, dom har ju varit tillsammans väldigt, väldigt länge, och man kan ju få små förälskelser i människor? Eller kan man?


   
Citera
Ämnesstartare

Hon kanske förstår att du tycker om henne så därför så började hon att le.
Jag hade nog inte försökt på en som redan har en kille så mycket, kan leda till svartsjuka om hon skulle vilja vara med dig.


   
SvaraCitera

tyker du ska låta hene va hon har ju pojkvän


   
SvaraCitera
jonta

noodlemantra:

Iallafall, tror någon att hon är eller åtminstone var intresserad av mig trots att hon har pojkvän?

Det kan hända, något liknande hände mig i gymnasiet där en tjej som hade pojkvän började stöta på mig. De hade också varit ihop läääänge och hon hade tröttnat på honom. Go for it ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror hon log för att tjejer uppskattar i stort sätt alltid att bli stötta på, upptagen eller inte. Antingen slutar du för att hon är upptagen eller så fortsätter du vara blyg o kör miniracet o ser om hon gör ngt. Har hon tröttnat på sin kille så har du henne, kinda.


   
SvaraCitera

ögonkontakt med en tjej o du tror ni är halvt tsm trots hon har pojkvän. osar nästan troll


   
SvaraCitera

Jag tvivlar på att hon vill ha dig, känns som om hon tycker det är lite gulligt bara. [zzz]


   
SvaraCitera

jag brukar le när folk glor på mig, jag är inte kär i halva skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

jag brukar le när folk glor på mig, jag är inte kär i halva skolan.

Good for you!

Aja, en liten tanke bara, kul och höra vad andra tror och tycker! [bigcheers]


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Aja, en liten tanke bara, kul och höra vad andra tror och tycker!

Fast ja, hon KAN ju gilla dig. men om jag utgår från mig själv ler jag både när jag gillar nån eller om det är uppenbart att någon glor för länge på mig.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

ler jag både när jag gillar nån eller om det är uppenbart att någon glor för länge på mig.

haha jag ler inte jag slänger snarare sura blickar tillbax om nån glor på mig


   
SvaraCitera

ettanvändarnamn:

haha jag ler inte jag slänger snarare sura blickar tillbax om nån glor på mig

Jag ler och kollar bort, slutar inte människan glo glor jag tillbaka mer och mer bitchigt. Fast jag är inte så intressant att folk vill glo skitlänge.


   
SvaraCitera
Xerth

Om någon glor på mig börjar jag med mina raggningstekniker [cool]

Tjena smulan. står du här och kexxar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar alltid kolla på människor. Jag är inte intresserad av alla killar jag tittar på flera gånger. Det är många som bara tittar för att titta, om man säger så.

Så, förvänta dig inte för mycket. Om inte annat kan du väl säga hej någon gång till henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necessity:

Så, förvänta dig inte för mycket. Om inte annat kan du väl säga hej någon gång till henne?

Nejnej, det gör jag absolut inte, tvärt om så förväntar jag mig ingenting alls^^

Plus att jag är så jävla blyg så jag skulle inte våga göra nåt. [tard]


   
SvaraCitera