Aviseringar
Rensa alla

Tjej och gå fordon?


Ämnesstartare

Nu börjar det bli väldigt mycket snack om gymnasiet och jag har nästan bestämt mig att gå fordon, då jag har bensinen i blodet och har väldigt stort intresse för det. Men nu till saken jag är en tjej på 1,55 cm och väldigt liten, känns som om alla kommer stirra ut mig. Kommer säkert vara ensam tjej då det inte går många på den linjen där jag bor. Vet inte men känns som om alla kommer tycka att jag inte kommer kunna något och allt det. Hur tror ni folk kommer regera? Vill liksom inte bli utskrattad. 


   
Citera

Skit i alla haters, gör som du vill


   
SvaraCitera

Ajdan01: Hur tror ni folk kommer regera?

Vi lever inte på 50-talet. 

Men idioter existerar ju, och kanske inte allra lägst inom den yrkesgruppen om en skall vara fördomsfull...

Nä, men tror du blir väl omhändertagen av klasskamraterna osv!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Göre bara. tänk på vad du själv vill med ditt liv.


   
SvaraCitera

Syrran gick fordon och det gick bra för henne. Tror det ä ganska uppskattat med tjejer på fordon Tumme upp


   
SvaraCitera

gå fordon du, bara kul med tjejer på verkstadslinjer 🙂 kör hårt


   
SvaraCitera

Jadå. Om det nu skulle vara någon som tycker att du ska sitta och sy istället så är det ju de som är helt nippriga. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Jadå. Om det nu skulle vara någon som tycker att du ska sitta och sy istället så är det ju de som är helt nippriga. 

Wow. Första tanken alla män får. Attans. Du fick oss. 


   
SvaraCitera

rogernw:

Wow. Första tanken alla män får. Attans. Du fick oss. 

Hon skrev någon, inte alla. 


   
SvaraCitera

rogernw:

Wow. Första tanken alla män får. Attans. Du fick oss. 

bra


   
SvaraCitera

Just do it!


   
SvaraCitera
Berit

Killarna kommer ta hand om dig o lär va poppis. Det lär även va folk från andra ställen oxå så det kan komma en tjej.
En del kommer fråga varför du valde det och tycka att du är häftig som är där som enda tjej. Och du kommer inte bli utskrattad, bara dumt att tänka så. 

Vill du ha mer info, tveka ej att höra av dig
mvh fordonstjej


   
SvaraCitera