Aviseringar
Rensa alla

Tjej på fest avundsjuk.


Ämnesstartare

AndyH:

Vem är det i bilden? Ser ut som en bra film 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att hon ska sluta inbilla sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Vem är det i bilden? Ser ut som en bra film 😀

Nope, det är en modell som poserar för en fotograf bara. Grisig film annars 😉


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Skriv en dikt till henne.

HAHAHA [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett äckligt att va med flera på samma gång..
Varför kan folk inte hålla sig till en?

Så sjukdomar sprids..
Vill du hålla på med flera samtdigt tycker jag du ska vara säker på vilken typ tjejen är..

Jag hade blivit fett sårad iaf :\


   
SvaraCitera

detberorpå:

Jag hade blivit fett sårad iaf :\

Om det bara är en fest och man är singel och fri är det inte så farligt.. Lite så man kan få en relation going. Sen om bruden lackar på att man var med någon annan samma kväll är det hennes problem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Om det bara är en fest och man är singel och fri är det inte så farligt..

Asså det är sant men om ni strular länge och du tar på henne och hon visar att hon tkr om det osv osv och om ni byter nummer.. Ja då tkr ja inte man bör hålla på med flera.. Man får faktiskt ta hänsyn till andras självkänsla.. Varför lär folk sig inte att kommunicera? Är det så pinsamt att fråga en random pers hur den fungerar? Är väl äckligasre & pinsammare att strula runt..?
En del fattar inte hur det känns när man inser att man bara blir lekt med.. Att bli utnyttjad, att killen inte nöjer sig.
Sen, varför inte satsa på en i taget, sen gå vidare till nästa om man så behagar?[shake]

llooll:

Sen om bruden lackar på att man var med någon annan samma kväll är det hennes problem!

Hm, sa killen också ända tills jag drev om att jae tsmns med en ny. Då klickare.
[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Klart det är ditt fel[confused] du borde ju veta att tjejer är störda och sett till att dom ej fick anledning att störa sej på[shake]

qft


   
SvaraCitera

detberorpå:

om ni strular länge och du tar på henne och hon visar att hon tkr om det osv osv och om ni byter nummer.. Ja då tkr ja inte man bör hålla på med flera..

Jag håller med om det du skrev. Men i det här fallet var det tydligen ingen kemi mellan killen och tjej nr 1, så han gick vidare och blev intresserad av tjej nr 2. Men tjej nr 2 fick reda på att han hade vart med tjej nr 1 och blev då arg! Det är lamt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Men i det här fallet var det tydligen ingen kemi mellan killen och tjej nr 1, så han gick vidare och blev intresserad av tjej nr 2. Men tjej nr 2 fick reda på att han hade vart med tjej nr 1 och blev då arg! Det är lamt!

Jaha förstod det på annat sätt :p
Jo isf ere ju segt av henne.. Men han bör ju förklara sig då hon kanske trodde att han höll på med många andra också..


   
SvaraCitera

detberorpå:

Jaha förstod det på annat sätt :p
Jo isf ere ju segt av henne.. Men han bör ju förklara sig då hon kanske trodde att han höll på med många andra också..

Only god knows!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Only god knows!

God*[cute]
sí.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jaha förstod det på annat sätt :p
Jo isf ere ju segt av henne.. Men han bör ju förklara sig då hon kanske trodde att han höll på med många andra också..

Det gick inge bra, hon fick typ psychotic breakdown, är fan rädd för henne nu [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Det gick inge bra, hon fick typ psychotic breakdown, är fan rädd för henne nu

Ni killar är så fega.. Hur förklararu för henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Ni killar är så fega.. Hur förklararu för henne?

Fega?? Hur är det mitt fel att hon är överdrivet paranoid och avundsjuk på helt orimliga saker.

Jag började bara förklara vad som hände men hon blev skitlessen :S

Aja skiter i henne, hon är väldigt läskig märker jag nu.


   
SvaraCitera