Aviseringar
Rensa alla

Tjej "på g", beter sig som förhållande, men vill inte bli ihop en


Ämnesstartare

Har en tjej på g jag dängar en hel del. Hon beter sig som om vi e i ett förhållande men när jag frågade henne om vad vi eg e sa hon bara "jag vet inte, vi kan ju vänta tills vi känner varandra bättre". Vi har i princip sätts o dängat sen 2 veckor efter nyår.
Hon e riktigt nice, snygg o schysst, inte krävande o kaxig som vissa tjejer.

Men d hon sa gjorde mig JÄÄÄVLIGT fundersam, vill hon bara va kks? Själv va jag dum nog och sa att jag ville ha ett förhållande, men som tur var freakade hon inte.

Hur ska jag göra henne mer intresserad? Inte träffa henne på ett tag? Ses mer?


   
Citera

dänga?


   
SvaraCitera

Beter hon sig som att ni är i ett förhållande när hon inte tycker det? Brukar vara tvärt om!

Hon kanske vill att det ska se ut som att hon har skaffat pojkvän fastän hon inte vill ha en?

Äh, vad vet jag. Lycka till.


   
SvaraCitera

OnkelMåd:

dänga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelMåd:

dänga?

D gör vi redan, senast 2 ggr imorrse, trevligt, men jag vill mest av allt eg bara dänga henne, då vore d ju mysigt om hon tyckte detsamma liksom.

Mrflp:

Beter hon sig som att ni är i ett förhållande när hon inte tycker det? Brukar vara tvärt om!

Eller hur? Dock tycker jag det är illa av tjejer som gör så då dom redan har kille!

Mrflp:

Hon kanske vill att det ska se ut som att hon har skaffat pojkvän fastän hon inte vill ha en?

Vetefan, hon vill iaf inte bara dänga med mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några bättre förslag?

Inget PK, utan the real deal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelMåd:

dänga?

Det är tydligen någon konstig slang för sex. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att sluta träffa folk för att göra dem mer intresserade är en dålig idé, för beroende på personlighet så kommer det antingen resultera i att de vill träffa dig mer och mår dåligt över saken, eller tycker att du kan dra åt helvete och kontaktar dig aldrig igen. Inget av det är direkt önskvärt. Föreslår att du helt enkelt fortsätter som nu och ser vad som händer.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det är tydligen någon konstig slang för sex

Småstadspåhitt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelMåd:

Småstadspåhitt 🙁

Ja, jag har då aldrig hört talas om det innan [sad]
Greger_EFG-påhitt [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ja, jag har då aldrig hört talas om det innan

Hade inte jag heller innan han sa det i ett sånt här sammanhang.
Jag associerar det med att dänga nån i en vägg/element, men det kanske är schysstare att sätta på dem, vad vet jag... Fel i huvudet blir det iaf ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

Jag associerar det med att dänga nån i en vägg/element, men det kanske är schysstare att sätta på dem, vad vet jag... Fel i huvudet blir det iaf ^^

Sådär tolkar jag det också, dänga = slå mot något. Typ.


   
SvaraCitera

Hur länge behöver hon ha för att lära känna dig? Mer än 4 månader? Fast det beror ju på på vilket sätt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera