Aviseringar
Rensa alla

Tjej som älskar analt


inget nöje att stoppa snoppen där om tjejen gillar det ju[sad]


   
SvaraCitera

en av anledningarna av min existens är att jag är gjord för analsex


   
SvaraCitera

Jag nöjer mig med att saker kommer ut ur den öppningen, thank you very much.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag nöjer mig med att saker kommer ut ur den öppningen, thank you very much."

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Som jag skrev nyss, vissa kanske inte ens KAN ha det pga smärta.

Hon får börja använda analpluggar. Först små och med tiden större och större. Hon ska gärna sova med dem ipluggade så tänjs analen fint och hon kommer kunna ta emot riktigt stora kukar med tiden. [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Correh:

Som jag skrev nyss, vissa kanske inte ens KAN ha det pga smärta.

Hon får börja använda analpluggar. Först små och med tiden större och större. Hon ska gärna sova med dem ipluggade så tänjs analen fint och hon kommer kunna ta emot riktigt stora kukar med tiden. [y]

Övning ger färdighet.


   
SvaraCitera
Correh

Benny Big Boner:

Hon får börja använda analpluggar. Först små och med tiden större och större. Hon ska gärna sova med dem ipluggade så tänjs analen fint och hon kommer kunna ta emot riktigt stora kukar med tiden. [y]

Tro mig, vi har försökt det mesta.

Benny Big Boner:

Övning ger färdighet.

Inte alla gånger[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Tro mig, vi har försökt det mesta.

Jag tror dig inte.

Correh:

Inte alla gånger[n]

Jodå såvida man inte har starka mentala barriärer...


   
SvaraCitera
Correh

Benny Big Boner:

Jag tror dig inte.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får ursäkta mig om jag lät väldigt nedklankande.
Såklart förstår jag att vissa inte gör det pga. det gör ont eller att de helt enkelt inte tänker på det.

Jag ser absolut inte ned på dem som inte vill ha analsex. Lite av tanken var väl, som UndercoverBrother nämnde, att kunna samla människor här så man kan diskutera det. Är det verkligen så hemskt som så många tror? Gör det ont? Hur ska jag gå till väga för att tycka det är skönt? etc. etc.


   
SvaraCitera

UndercoverBrother:

jag förstår om det är skönt på killar, de har ju g-punkten där. men på tjejer....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

photo_:

Är det verkligen så hemskt som så många tror? Gör det ont? Hur ska jag gå till väga för att tycka det är skönt? etc. etc.

ja, svara på hur man ska gå till väga för att det ska bli skönt! kan förstå om folk tänder på det, men hur fan kan det vara fysiskt SKÖNT?

det gör ju asont att bajsa om man är hård i magen. tänk då en ashård kuk som är typ dubbelt så tjock som en bajskorv som även PENETRERAR en. fattar inte grejen 🙁


   
SvaraCitera

photo_:

Vad är felet med alla tjejer?

Vad är felet på dig som inte förstår att människor tänder på olika saker? Man kanske inte VILL ha analsex, man kanske tycker att det gör ont, man kanske äcklas, man kanske helt enkelt inte tänder på det. Använd hjärnan, bimbo.[zzz]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Använd hjärnan, bimbo.[zzz]

caaaaatfight


   
SvaraCitera

isola:

caaaaatfight

Blir allvarligt irriterad på folk som TS. "Man måste gilla ditten och datten FÖR VAD ÄRE ANNARS FÖR FEL PÅ FOLK BA OMG?!!??!?!?11112"

Åh.[mad]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Blir allvarligt irriterad på folk som TS. "Man måste gilla ditten och datten FÖR VAD ÄRE ANNARS FÖR FEL PÅ FOLK BA OMG?!!??!?!?11112"

Förstår mig inte på folk som väljer hallonsylt över jordgubbssylt [blush]


   
SvaraCitera