Aviseringar
Rensa alla

Tjej som aldrig har tid


dumpa


   
SvaraCitera

Horrisen:

hela tiden

Utveckla.

Horrisen:

Men när väl dagen är slut har hon varken pluggat eller tränat

Hur vet du det?

Horrisen:

vi hart varit tsm i ca 6 månader och inte träffats på ungefär 3 veckor.

Det låter inte så bra. Men det här med att hon börjar bråka när du konfronterar henne.. antingen känner hon sig kvävd (och du är tjatig) eller så bryr hon sig inte speciellt mycket om dig. På vilket SÄTT konfronterar du henne? Jag tycker att "prata" är ett bättre ord, det brukar gå lugnare till.

Om det inte blir bättre efter att ni har pratat ut ordentligt ska du defintivit göra slut med henne (om det verkar vara så att hon struntar i dig). Men ni måste prata med varandra utan att börja bråka!


   
SvaraCitera

säker på att hon är din tjej?


   
SvaraCitera

ennie:

säker på att hon är din tjej?

[bigsmile]


   
SvaraCitera

ennie:

säker på att hon är din tjej?

[love]


   
SvaraCitera

prova att backa lite.

tycker det låter som att hon har tröttnat lite på dig


   
SvaraCitera

Horrisen:

Min tjej har inte tid o träffas och ska hela tiden göra nått annat, plugga, träna eller träffa kompisar. Men när väl dagen är slut har hon varken pluggat eller tränat hon träffar till och med "killkompisar" istället för mig, vi hart varit tsm i ca 6 månader och inte träffats på ungefär 3 veckor.

Don't waste your time - Dump her!


   
SvaraCitera

ennie:

säker på att hon är din tjej?

hahaha :DDDDD


   
SvaraCitera

Dumpa, dumpa, dumpa! Hon är fan inte värd din tid och du är uppenbarligen inte värd hennes. Hon har gjort sitt val, så jag tycker du följer upp och gör bättre med din tid än att vänta på henne. Go go.


   
SvaraCitera

Tyvärr verkar hon inte så intresserad av dig, eftersom hon vill bara vill göra annat och träffa andra.


   
SvaraCitera

Dumpa.
Du har redan skrivit varför 🙂

Ah btw, det är en ganska bra teknik folk gör på sin partner för fysisk separation kommer leda till emontionell separation 🙂


   
SvaraCitera

Istället för att stärka eran relation med varandra känns det här som ett bakåtsträvande koncept som i slutändan kommer köra ert förhållande i botten.

Berätta omedelbums för din flickvän att du känner dig som en person som jämt och ständigt hamnar i andra hand. Och att du vill se en förändring. Om det inte sker någon förändring finns det inte något bättre alternativ än att lämna henne och försöka hitta en ny partner som du synkar med.


   
SvaraCitera