Aviseringar
Rensa alla

Tjej som inte bryr sig ett skit.


Ämnesstartare

Tja. Jag var tillsammans med min förra tjej i 3månader, gjorde slut för 1månad sen ungefär. Anledningen till att jag gjorde slut var att hon smittade mig med klamydia OCH att hon var otrogen 2ggr. Även jag var otrogen 2-3 ggr men de visste hon inte om. Jag började sakna henne, och vi började umgås igen som "kk's" Sen frågade hon mig efter ett tag om jag nån gång hade testat mig mot könssjukdomar, och det hade jag inte eftersom hon var min första. Hon hade testat sig flera ggr sa hon. Sen gick båda vi och testa oss, då visade sig att jag hade blivit smittad av klamydia av henne. Vi fortsatte umgås ändå, även om jag tyckte det var konstigt av henne att säga att hon var säker på att hon inte hade någonting. Sedan fortsatte vi umgås som kk's efter behandlingen. Sedan så sa hon att hon inte ville hålla på såhär längre, att hon ville ha ett förhållande igen, för att hon inte ville ses som hora. Och jag ville inte det eftersom jag inte kan lita på henne. Så jag sa att jag bara ville vara kompisar, eller fortsätta såhär. Då grät hon i flera timmar tills hon somna brevid mig. Sedan nästa dag ska hon ut och festa. Så får jag höra av kompisar att hon har strulat och legat med en annan kille.

Varför håller hon på såhär? Jag menar, hon grät hela natten, sen nästa dag har hon helt glömt mig? Eller vad fan är felet?


   
Citera

så glad när jag ser att äkta kärlek finns[cute]


   
SvaraCitera

Reila18:

Även jag var otrogen 2-3 ggr men de visste hon inte om.

mm så då gör det ingenting [crazy]

hoppas verkligen att alla inblandade käkat antibiotika och skyddar sig. häpnar över all dumhet.
Speciellt Plåthinkans [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade aldrig sex med någon annan tjej dock.
Tycker ni jag gjorde rätt som dissade henne eller?
Har haft jävligt nice stunder med henne med.


   
SvaraCitera
time
 time

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Noveller och Berättelser


   
SvaraCitera
time
 time

Var det meningen att det här skulle vara en berättelse...? Om det var en novell så får du säga till så flyttar jag tillbaka den, men jag tvivlar starkt på det, så, eh, ja.

Om detta egentligen hörde hemma i denna forumdel:
Med tanke på att båda parter varit otrogna mot varandra så tyder det ju inte på att ni har varit i ett förhållande ni trivts i. Så då är det ju bara bra att ni går vidare, båda två.


   
SvaraCitera

En gång otrogen, alltid otrogen. Sånt förtroende som bryts går aldrig att återställa till 100%. Sen verkar ingen av er särskilt engagerade heller ifrån början, ni förtjänar varandra helt enkelt. Men bättre att gå på olika håll. [no-no]


   
SvaraCitera

Djungelvrålet:

En gång otrogen, alltid otrogen

Såklart att det inte är så.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Såklart att det inte är så.

Det tror jag på iallafall, och har så varit i de situationer jag fått höra. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Reila18:

ven jag var otrogen 2-3 ggr men de visste hon inte om.

Då gör det ju ingenting, om hon inte visste [rolleyes]

Reila18:

Och jag ville inte det eftersom jag inte kan lita på henne.

Ingen av er kan lita på varandra.


   
SvaraCitera

Reila18:

hon var otrogen 2ggr.

Reila18:

Även jag var otrogen 2-3 ggr

Hitta människor som ni känner att ni kan vara trogna.


   
SvaraCitera

vad är det du behöver hjälp med? Du inser ju att det här inte funkar.


   
SvaraCitera